Ieke10

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Gebeurt er nog iets met de red togther wat betreft data toewijzen.

Deze vraag wordt veel gesteld en Steven zethet steeds door naar zijn collega’s , maar nu 9 maanden na start is er alleen mogelijk geworden dat je bericht krijgt nadat je een aantal (zelf ik te stellen) Gb hebt verbruikt. Ik wil en dat was beloofd zelf de Gb verdelen over de leden. Daarnaast zou het ook fijn zijn als ieder lid een eigen my Vodafone account kan krijgen waarop hij/zij kan zien wat hij verbruikt heeft. Nuheb ik mijn account aan mij kinderen moeten geven. Zij kunnen nu gewoon alles zien! Kosten, rekeningen enz. Dit vind ik niet prettig. Het gaat ze namelijk niets aan wat ik betaal per maand voor hun abo of telefoon. Ik hoop dat het doorzetten naar collega’s helpt want tot nutte worden mijn opmerkingen doorgezet naar maar er veranderd gewoon helemaal niets. En mijn opmerkingen zijn niet alleen mijn op ervingen maar van vele hier! Ik doe niet voor niets deze moeite en zie graag resultaat of anders even een terugkoppeling waarom iets niet wordt aangepast.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment heb ik helaas nog geen update Ieke10
Ik snap dat je dit aangepast wilt zien. Ik heb het dan nogmaals aangekaart.
Het is alleen mogelijk om een nummer te blokkeren voor data of een notificatie ontvangen op dit moment.
Of dit in de toekomst aangepast gaat worden, durf ik helaas niet te zeggen. DIt is natuurlijk afhankelijk van hetgeen wat mogelijk is omdat voor deze optie gekozen is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment heb ik helaas nog geen update Ieke10
Ik snap dat je dit aangepast wilt zien. Ik heb het dan nogmaals aangekaart.
Het is alleen mogelijk om een nummer te blokkeren voor data of een notificatie ontvangen op dit moment.
Of dit in de toekomst aangepast gaat worden, durf ik helaas niet te zeggen. DIt is natuurlijk afhankelijk van hetgeen wat mogelijk is omdat voor deze optie gekozen is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Feedback intern doorgezet. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic