Beantwoord

Geen 4G internet na omzetten nieuw abonnement

  • 30 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Beste Vodafone,

Na het omzetten van een oud scherp abonnement zonder data naar Start M met data werkt helaas 4G niet. Ligt niet aan het toestel want de simkaart van iemand anders met ook Vodafone werkt wel met 4G. Ook als ik mijn simkaart in een ander toestel stop geen data. Het lijkt op hetzelfde probleem als dit topic: https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/geen-internet-zonder-wifi-na-het-omzetten-van-het-abonnement-297251

 

Kunnen jullie dit controleren en oplossen? 
 

Alvast heel erg bedankt!

icon

Beste antwoord door G3rrit 30 oktober 2019, 22:40

Toestel daarna uitgezet (natuurlijk wifi uit) en alles werkt perfect! Met dank aan het vorige topic voor de tip over de blokkade. Helaas moest ik het wel zelf uitzoeken. Vodafone Klantenservice via chat bleef maar zeggen dat het een toestel of simkaart probleem zou zijn. Ga maar langs de winkel… Zou fijn zijn als jullie medewerkers iets meer moeite doen. Als ik het zelf al kan oplossen dan moet een ‘support’ medewerker dit natuurlijk helemaal kunnen…

Mochten jullie nog een medewerker backoffice zoeken, ben beschikbaar! ;)

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Toevallig zat ik net in My Vodafone te kijken en zag ik bij datalimiet / diensten staan dat er een blokkade stond op inkomende en uitgaande data. Dit heb ik nu aangepast en er staat dat dit verwerkt zal worden. Hopelijk zelf al de oplossing gevonden :)

Toestel daarna uitgezet (natuurlijk wifi uit) en alles werkt perfect! Met dank aan het vorige topic voor de tip over de blokkade. Helaas moest ik het wel zelf uitzoeken. Vodafone Klantenservice via chat bleef maar zeggen dat het een toestel of simkaart probleem zou zijn. Ga maar langs de winkel… Zou fijn zijn als jullie medewerkers iets meer moeite doen. Als ik het zelf al kan oplossen dan moet een ‘support’ medewerker dit natuurlijk helemaal kunnen…

Mochten jullie nog een medewerker backoffice zoeken, ben beschikbaar! ;)

Dankjewel voor de terugkoppeling @G3rrit!
Ik ga dit ook intern aankaarten. Zodra je van een oud abonnement afkomt, staat er een blokkade op het internet omdat het oude abonnement dit niet heeft. Dat was ook mijn vermoeden. Vandaar dat ik ook de tip gaf om eens te controleren of het een blokkade vanuit ons was.
 

Solliciteren is natuurlijk altijd mogelijk :P. Mocht je dit willen, dan deel ik graag de vacature met je :P.
Maar even zonder gekkigheid! Mocht je willen dat wij meekijken met je, geef het aan. Ook wij (moderators) kunnen in de systemen.
 

Reputatie 6

We ontvangen graag nog een reactie van jou @G3rrit. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Topic gesloten.