G3rrit

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen 4G internet na omzetten nieuw abonnement

Beste Vodafone,

Na het omzetten van een oud scherp abonnement zonder data naar Start M met data werkt helaas 4G niet. Ligt niet aan het toestel want de simkaart van iemand anders met ook Vodafone werkt wel met 4G. Ook als ik mijn simkaart in een ander toestel stop geen data. Het lijkt op hetzelfde probleem als dit topic: https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/geen-internet-zonder-wifi-na-het-omzetten-van-het-abonneme...

 

Kunnen jullie dit controleren en oplossen? 
 

Alvast heel erg bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
G3rrit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Toestel daarna uitgezet (natuurlijk wifi uit) en alles werkt perfect! Met dank aan het vorige topic voor de tip over de blokkade. Helaas moest ik het wel zelf uitzoeken. Vodafone Klantenservice via chat bleef maar zeggen dat het een toestel of simkaart probleem zou zijn. Ga maar langs de winkel… Zou fijn zijn als jullie medewerkers iets meer moeite doen. Als ik het zelf al kan oplossen dan moet een ‘support’ medewerker dit natuurlijk helemaal kunnen…

Mochten jullie nog een medewerker backoffice zoeken, ben beschikbaar! 😉

Bekijk in context

5 Reacties 5
G3rrit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Toevallig zat ik net in My Vodafone te kijken en zag ik bij datalimiet / diensten staan dat er een blokkade stond op inkomende en uitgaande data. Dit heb ik nu aangepast en er staat dat dit verwerkt zal worden. Hopelijk zelf al de oplossing gevonden 🙂

G3rrit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Toestel daarna uitgezet (natuurlijk wifi uit) en alles werkt perfect! Met dank aan het vorige topic voor de tip over de blokkade. Helaas moest ik het wel zelf uitzoeken. Vodafone Klantenservice via chat bleef maar zeggen dat het een toestel of simkaart probleem zou zijn. Ga maar langs de winkel… Zou fijn zijn als jullie medewerkers iets meer moeite doen. Als ik het zelf al kan oplossen dan moet een ‘support’ medewerker dit natuurlijk helemaal kunnen…

Mochten jullie nog een medewerker backoffice zoeken, ben beschikbaar! 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de terugkoppeling @G3rrit!
Ik ga dit ook intern aankaarten. Zodra je van een oud abonnement afkomt, staat er een blokkade op het internet omdat het oude abonnement dit niet heeft. Dat was ook mijn vermoeden. Vandaar dat ik ook de tip gaf om eens te controleren of het een blokkade vanuit ons was.
 

Solliciteren is natuurlijk altijd mogelijk :P. Mocht je dit willen, dan deel ik graag de vacature met je :P.
Maar even zonder gekkigheid! Mocht je willen dat wij meekijken met je, geef het aan. Ook wij (moderators) kunnen in de systemen.
 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een reactie van jou @G3rrit. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic