Beantwoord

geen bereik

  • 6 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 490 Bekeken

Vodafone en ziggo gecombineerd, tevreden over de voordelen.
Niet tevreden over het bereik , thuis geen bereik binnen en buiten slechts 20% .
Alles geprobeerd zoals juiste koppeling simkaart met het vodafone netwerk, telefoon herstart etc etc.
Geen resultaat, geen bereik.
Waren klant bij KPN, netwerk is veel beter, binnen en buiten 4G
icon

Beste antwoord door Sharon 16 oktober 2019, 13:15

Dat begrijp ik @Matthijs74. We zijn als Vodafone natuurlijk constant bezig om ons netwerk uit te breiden en te verbeteren. Op onze dekkingskaart kun je de voortgang hiervan in de gaten houden. Bovendien raad ik je aan toch het onderzoek aan te maken dat eerder genoemd werd. Hiermee kunnen we voor jouw specifieke geval bekijken wat wij als provider nog hierin kunnen betekenen. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Matthijs74
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard heel vervelend. Het kan dat je bij een andere provider ander bereik hebt dan met Vodafone. Om te zien of het bereik goed is of dat er storingen zijn, kan je beter even kijken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?

Mocht je problemen blijven houden dan kan je op die pagina ook een onderzoek plaatsen.
Ik kan mij voorstellen dat je goed bereik wilt hebben in huis. Mocht het bereik minder zijn, dan kun je eventueel bellen over wifi aanzetten.
Heb je de stappen van onze network check doorlopen @Matthijs74 of heb je aan het einde een onderzoek aangemaakt?
Reputatie 6
We ontvangen graag nog een update @Matthijs74 ?

Ik ben in huis via wifi bellen nu bereikbaar, maar na een test met verschillende toestellen is gebleken(die met vodafone buiten bereik zijn) dat het 4g kpn netwerk beter( nooit buiten bereik) is dan Vodafone.

Ik ben bang dat ik spijt heb van de overstap.

Reputatie 6

Dat begrijp ik @Matthijs74. We zijn als Vodafone natuurlijk constant bezig om ons netwerk uit te breiden en te verbeteren. Op onze dekkingskaart kun je de voortgang hiervan in de gaten houden. Bovendien raad ik je aan toch het onderzoek aan te maken dat eerder genoemd werd. Hiermee kunnen we voor jouw specifieke geval bekijken wat wij als provider nog hierin kunnen betekenen. 

Heb je inmiddels ook een onderzoek aangemaakt @Matthijs74?

Ik heb een onderzoek aangemaakt, hopelijk gaat dat een oplossing bieden.

 

 

Hi Matthijs74,

Ik ben ook over gestapt van KPN naar Vodafone.

Echt een flink stuk beroerder..., kan in Amsterdam bijna nergens binnen interneten. Data gaat op Edge ipv 4G. En leuk zo'n dekkings plaatje maar dat zegt helemaal niks...je kan er elke kleur aan geven die je wilt. Ik heb vroeger zelf bij Vodafone gewerkt maar blijkbaar is na de outsourcing van het netwerk naar Ericsson (rond 2007) de boel hard achteruit gegaan... Ben bang dat ik hier spijt van ga krijgen. 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel jammer @Dengar 
Nu hebben wel meer telecom bedrijven last van binnen dekking. Daarom zijn wij over gegaan van TM naar Vodafone want waar ik werk had ik altijd problemen met TM en collega’s van mij met KPN en Vodafone niet. Dus daarom overgestapt (ook omdat ik Ziggo heb). Dus het ligt er maar net aan hoe en waar en wat voor gebouw, denk ik. 

Maar het blijft altijd erg lastig en hoop dat het snel opgelost kan worden. Ik zou zo ie zo een melding maken op de Netwerk en Dekking pagina. Dan kunnen ze er eens naar kijken en wie weet een oplossing vinden. 

Topic gesloten

Reageer