Beantwoord

Geen data bij Red Together

  • 4 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 258 Bekeken

Ik heb via 4G nauwelijks internet, in My Vodafone zie ik dat ik geen data heb bij mijn red together abonnement, terwijl ik meer dan 30GB moet hebben. Wellicht een storing?
icon

Beste antwoord door Steven 4 augustus 2019, 15:04

Hoi @pieterjanssen

Helaas ervaren wij op dit moment een storing. Zie voor meer informatie https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/discussie-topic-problemen-weergave-tegoeden-in-my-vodafone-299689
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @pieterjanssen

Helaas ervaren wij op dit moment een storing. Zie voor meer informatie https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/discussie-topic-problemen-weergave-tegoeden-in-my-vodafone-299689
Reputatie 6
Je zou gewoon weer gebruik moeten kunnen maken van internet nu @pieterjanssen. Klopt dit? De weergave in My Vodafone is nog niet helemaal correct. Lees meer informatie in dit topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-red-together-299708.
Klopt. Internet 4g Werkt weer.
Reputatie 6
Top! Dan sluit ik dit topic @pieterjanssen. Updates over de weergave in My Vodafone kun je volgen via het storingstopic dat ik hierboven noem.