Stefan pater

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

geen internet buitenland

Hallo

Zojuist een niuwe telefoon aangeschaft in italie omdat mijn oude wat wateroverlast heeft ondervonden.

Maar nu heb ik geen 4g meer.
Ik ben de hele lijst al afgegaan wat er op de site staat om internet weer in te stellen maar helaas werkt het niet.
Roaming staat aan en zit op live.vodafone.com
En gebruik nu Vodafone IT voor ontvangst maar helaas geen internet.

Mvg stefan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stefan pater
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heey Sharon bedankt voor je bericht ik had het probleem al opgelost seamen met mensen van het chat team ;). Het probleem was dat er teveel namen en toeganspunten in stonden. En daf die daarom niet wou verbinden met live.vodafone.com.

MVG

stefan pater

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Stefan pater,

Dat is apart! Het zou wel gewoon allemaal moeten werken. Heb je ook een nieuwe (Italiaanse) simkaart gekregen? Dat is sowieso niet verstandig, maarrrrr het kan ook zijn dat je Italiaanse toestel gesimlocked is. Dat deze dus geen Nederlandse simkaart accepteert? Het is lastig te zeggen op basis van de informatie die je me geeft. Ik raad je daarom aan om even terug naar de Italiaanse winkel te gaan. Zij kunnen dan vervolgens met je meekijken wat er precies aan de hand is nu.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de informatie die ik je had gegeven duidelijk Stefan pater ? 🙂
Stefan pater
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heey Sharon bedankt voor je bericht ik had het probleem al opgelost seamen met mensen van het chat team ;). Het probleem was dat er teveel namen en toeganspunten in stonden. En daf die daarom niet wou verbinden met live.vodafone.com.

MVG

stefan pater
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor de terugkoppeling Stefan pater
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic