Beantwoord

Geen melding ontvangen als ik in gesprek ben of geen bereik heb

  • 28 februari 2019
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Beste,

Sinds kort ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. Geen klagen tot dat mijn relaties mij attenderen op het feit dat ik hen niet bereikbaar ben (kan gebeuren) maar dat ik hen niet terug bel. Erg vervelend.

Echter; krijg ik geen melding van deze 'gemiste telefoontjes' bij 'in gesprek' of 'geen bereik'. Dat ben ik niet gewend, blijkbaar is hier niets aan te doen aldus de medewerker die ik telefonisch sprak bij Vodafone. Kan mij dat niet voorstellen, in deze tijd bij een zakelijk abonnement. Wat is de oplossing? (wisselgesprek is aangezet werd mij verteld; krijg ik dus ook niet binnen..)

Groet
icon

Beste antwoord door Energieboy 28 februari 2019, 07:55

Hoi @Leistra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je nu deze ervaring hebt met Vodafone. Heb je je SIMkaart ook eens in een ander toestel gedaan om te kijken of je er dan ook nog last van hebt? Dan heb je in ieder geval alvast uitgesloten dat het aan het toestel ligt. Aangezien er in de moderne telefoons ook heel veel instellingen zitten die je uit en aan kunt zetten zonder dat de provider daar tussen zit.

Als je een oproept hebt gemist dan zie je dat normaal natuurlijk gewoon in je scherm, behalve als je bereik niet voldoende is en dan komt het nooit aan op je toestel en krijg je dit ook niet te zien. Je bereik is wel volledig en goed? Komt het overal voor of alleen op een bepaalde plek? Je zou eventueel eens kunnen kijken op 4G over Wifi iets is? Zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/4gbellen/

Ik zou nog eens contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer eens helemaal willen resetten. Dat die lekker fris en fruitig is en geen instellingen meer heeft. Misschien zit er daar wel een technische fout en heb je daarom problemen.

Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het heeft geholpen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Leistra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je nu deze ervaring hebt met Vodafone. Heb je je SIMkaart ook eens in een ander toestel gedaan om te kijken of je er dan ook nog last van hebt? Dan heb je in ieder geval alvast uitgesloten dat het aan het toestel ligt. Aangezien er in de moderne telefoons ook heel veel instellingen zitten die je uit en aan kunt zetten zonder dat de provider daar tussen zit.

Als je een oproept hebt gemist dan zie je dat normaal natuurlijk gewoon in je scherm, behalve als je bereik niet voldoende is en dan komt het nooit aan op je toestel en krijg je dit ook niet te zien. Je bereik is wel volledig en goed? Komt het overal voor of alleen op een bepaalde plek? Je zou eventueel eens kunnen kijken op 4G over Wifi iets is? Zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/4gbellen/

Ik zou nog eens contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer eens helemaal willen resetten. Dat die lekker fris en fruitig is en geen instellingen meer heeft. Misschien zit er daar wel een technische fout en heb je daarom problemen.

Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het heeft geholpen.
Is het met bovenstaande tips gelukt @Leistra?
Topic gesloten, geen reactie.