Henk H

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiel internet

Nieuwe telefoon, “ Motorola G7 power”, abonnement verlengd / gewijzigd, nieuwe SIM kaart. Bellen en internet via WiFi werkt wel, mobiel internet niet. Ook niet na instellen APN volgens eerder via dit forum gegeven instellingen en toestel uit / aanzetten ! Waaraan kan dit nog liggen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Henk H
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het advies. Niets hielp. Uiteindelijk bij een winkel langsgegaan. Na bellen met Vodafone blijkt bij wijziging van mijn abonnement de blokkade van mobiel internet die van kracht was op het oude abonnement niet te zijn opgeheven. Dankjewel Vodafone…….!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Henk H 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Ik weet zelf niet zoveel van de Motorola, maar je hebt deze instellingen dus al gecontroleerd? En deze staan nu echt goed en heb je ook goed opgeslagen?

Heb je je SIMkaart al eens in een ander toestel gedaan om te kijken of het daar wel goed in werkt. Eventueel een ander SIMkaart in je eigen toestel, dan kan je kijken of het nu aan het toestel ligt of aan je SIMkaart. Mocht het aan je toestel liggen kan je proberen om een backup te maken van je toestel, en je gegevens, en daarna eens op fabrieksinstellingen terug te gaan (maar let op, zorg wel dat je een backup hebt). Als het daarna weer goed werkt, de backup terug zetten. Soms kan dat wel eens helpen.

Durf je het niet aan, ga dan langs een Vodafone winkel. Daar zitten mensen die je graag willen helpen om eruit te komen. Soms is het maar 1 klein ding en dan werkt het al weer en heb je het over het hoofd gezien (oh ja, eigen ervaring) :).

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.

Henk H
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het advies. Niets hielp. Uiteindelijk bij een winkel langsgegaan. Na bellen met Vodafone blijkt bij wijziging van mijn abonnement de blokkade van mobiel internet die van kracht was op het oude abonnement niet te zijn opgeheven. Dankjewel Vodafone…….!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Vervelend om te horen maar wel goed dat het is opgelost. 
Neem tenminste aan dat je nu weer kunt internetten?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @Henk H. Bedoel je dat je met je vorige abonnement geen data kon gebruiken?

Henk H
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Klopt, had ik op dat toestel niet nodig.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Opgelost. Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic