evdploeg1974

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen mobiele data als ik dorp inrij

Nou heb een interessante…

 

sinds 2 weken ongeveer heb ik geen internet via mobiele data, zowel thuis niet en in mijn dorp niet.

Zodra ik heb dorp uitrij heb ik dit wel en verder overal waar ik kom. 

Rijd ik weer het dorp in ...geen internet en ook thuis niet behalve wifi dan.

 

Heb de telefoon geheel gereset, is geen storing bij mij, vodafone komt er ook niet uit.

Krijg ook de melding als ik internet wil openen en het werkt niet:

DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

ook al andere browser geprobeerd maar ook daar geen internet.

Net alsof er op mijn locatie ( het dorp ) ergens iets niet goed staat ingesteld waardoor ik daar allee maar op wifi kan…

Ook zie ik nu ineens een melding van: Sim 1: Vodafone wifi ingeschakeld …

wat ik daarvoor ook niet kreeg. Heb geen 2e simkaart,

Wie heeft er een oplossing?

 

Groetjes Erwin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @evdploeg1974,

Wat vervelend dat je in je eigen woonplaats niet goed bereikbaar bent! Laten we eerst eens uitsluiten of er in jouw omgeving geen werkzaamheden of storingen zijn. Dit doe je door je postcode in te vullen op de dekkingskaart. Hier vind je de actuele status van ons netwerk. Is er in jouw omgeving niks aan de hand? Volg dan de stappen van onze Network Check. Hiermee vinden we stap voor stap wat het probleem dan is. We horen graag van je wat uiteindelijk de oplossing was! 

Fijne feestdagen alvast 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @evdploeg1974,

Wat vervelend dat je in je eigen woonplaats niet goed bereikbaar bent! Laten we eerst eens uitsluiten of er in jouw omgeving geen werkzaamheden of storingen zijn. Dit doe je door je postcode in te vullen op de dekkingskaart. Hier vind je de actuele status van ons netwerk. Is er in jouw omgeving niks aan de hand? Volg dan de stappen van onze Network Check. Hiermee vinden we stap voor stap wat het probleem dan is. We horen graag van je wat uiteindelijk de oplossing was! 

Fijne feestdagen alvast 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je de stappen van de Network Check doorlopen of was/ is er een storing of werkzaamheden @evdploeg1974?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten @evdploeg1974.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic