Ju1959

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen netwerk in mijn wijk

Sinds gister een nieuwe tel samsung s 7 direct al geen netwerk staat ook geen 4 g wel met mn oude a5 als ik de wijk uit rijd heb ik wel dekking met de s7 met de a5 geen last daar mee overal bereik alles al gedaan samen met vodafone om t op te lossen ook nieuwe sim kaart heeft iemand oplossing
8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ju1959
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

En een SIMkaart van een andere provider, wat krijg je dan als je die erin doet? Als deze net zo slecht is dan kan het aan het toestel liggen en dan adviseer ik je langs een Vodafone winkel te gaan.

Als het met een andere SIMkaart beter is dan zou je eens kunnen kijken op de website van Vodafone of er een storing is en of je wel goede dekking hebt (met je andere toestel had je goede dekking, dus ik verwacht eigenlijk niet zoveel problemen met het netwerk). https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Je kan eventueel op die pagina ook je storing doorgeven. Mocht een ander SIMkaart het probleem niet hebben, in je toestel. En anders toch even kijken of je langs een winkel van Vodafone kunt gaan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status Ju1959 ?
Ju1959
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Status is dat dat ik de telefoon terug ga brengen naar de winkel vodafone is klaar met oplossingen wie weet zit t probleem inbde s7 nog geen idee maar heb wel gezien dat in mij wijk de 4 g dekking miniem is
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Okay, top. Heb je dit ondertussen gedaan?
Ju1959
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ga m op dit moment instaleren
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heeft het geholpen Ju1959? Heb je nu een beter bereik?
Ju1959
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas gee resultaat moet denk ik naar een andere providor vodafone geeft te weinig bereik
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je ook al de network check doorlopen Ju1959
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic