Larissa.Angenen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen netwerkverbinding iPhone 11Pro

Ongeveer een maand geleden heb ik een iPhone 11 Pro aangeschaft bij Vodafone. Sinds ongeveer 1,5 a 2 weken heb ik al geen bereik meer in mijn omgeving met mijn iPhone (Omgeving Haarlemmermeer). Hierdoor ben ik zowel telefonisch als via het internet niet bereikbaar. Echter hebben mijn mede familieleden/collega’s met Vodafone hier geen last van. Vorige week een nieuwe Simkaart opgehaald, echter zonder resultaat. Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?!?. Klantenservice van twitter verwijst me elke keer naar Vodafone.nl/networkcheck. Dit heeft nog tot geen goed resultaat gewerkt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Larissa.Angenen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Steven @Sharon uiteindelijk heb ik mijn telefoon geheel moeten resetten en opnieuw moeten instellen zonder back up. Medewerker van apple zei dat het aan back up kan liggen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Larissa.Angenent 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Heb je ook al eens je Simkaart in een ander toestel gedaan, die van je familie/collega? En de Simkaart van hun in je toestel? Doet je Simkaart het dan wel en die van hun niet? Want dan weet je zeker dat het aan je toestel ligt. 
 

Maak een backup van je toestel, dat is belangrijk.  Dan zou je je netwerkinstellingen nog eens kunnen resetten. Bekijk of je mobiel netwerk goed staat met de juiste APN instellingen, zie hier welke je moet instellen (de info gaat over het buitenland maar de APN gegevens kan/moet je wel gebruiken). Als dat niet lukt je toestel naar fabrieksinstellingen terug zetten. 

 Verder zou ik dan niet meer weten wat je kan doen. Terug gaan met je toestel naar Vodafone winkel. 

Larissa.Angenen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

hoi @Energieboy Het ligt zeker weten aan mijn toestel, ik heb hem zojuist in mijn oude iphone 5s gedaan en daarmee heb ik gewoon netwerk/bereik. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Advies, naar de winkel gaan. Die kunnen hem bekijken en/of opsturen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Ben je nog langs de winkel geweest @Larissa.Angenent ?

Larissa.Angenen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Sharon ja, maar die verwezen meteen naar Apple Store, in plaats van mn telefoon te controleren/testen. Dus ga vanmiddag langs de Apple Store in Haarlem!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Laat je weten wat de oplossing was en hoe het afgelopen is @Larissa.Angenent?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We zijn benieuwd @Larissa.Angenent ! 🙂 Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Larissa.Angenen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Steven @Sharon uiteindelijk heb ik mijn telefoon geheel moeten resetten en opnieuw moeten instellen zonder back up. Medewerker van apple zei dat het aan back up kan liggen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Larissa.Angenent wrote:

@Steven @Sharon uiteindelijk heb ik mijn telefoon geheel moeten resetten en opnieuw moeten instellen zonder back up. Medewerker van apple zei dat het aan back up kan liggen.

Uiteraard vervelend dat het dan aan je backup zou liggen en dat je nu opnieuw moet beginnen. Maar hij doet het in ieder geval wel weer, dat is ook belangrijk. Bedankt voor het melden 🙂

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Goed om te horen dat het uiteindelijk opgelost is @Larissa.Angenent! Dan sluit ik bij deze het topic. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic