Nol van der Ste

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen service na het plaatsen van de simkaart.

Vandaag overstap gemaakt met nummerbehoud van HollandsNieuwe naar Vodafone. Heb sms ontvangen dat als HN uit de lucht is ik de sim van Vodafone moet plaatsen en dat ik dan direct weer kan bellen. Telefoon al diverse keren aan en uit gezet maar helaas zonder succes. Mis ik iets?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nol van der Steen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je bent overgestapt naar Vodafone en welkom 🙂
Echter, de dag duurt nog lang! Het kan maar zo zijn dat het pas later in de middag gebeurd, heb nog even geduld.

Eind van de dag nog even je telefoon helemaal uitzetten, nieuwe Vodafone SIMkaart erin steken en dan weer aanzetten. Je zult zien dat je dan kunt bellen bij Vodafone. Maar heb nog even geduld!

Veel plezier en misschien nog een mooie tip, als je straks Vodafone hebt, zet dat de BloX Beperkt Internet aan. Als je dan door je databundel heen bent kan je blijven internetten maar dan minder snel. Bekijk deze pagina maar eens: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nol van der Steen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je bent overgestapt naar Vodafone en welkom 🙂
Echter, de dag duurt nog lang! Het kan maar zo zijn dat het pas later in de middag gebeurd, heb nog even geduld.

Eind van de dag nog even je telefoon helemaal uitzetten, nieuwe Vodafone SIMkaart erin steken en dan weer aanzetten. Je zult zien dat je dan kunt bellen bij Vodafone. Maar heb nog even geduld!

Veel plezier en misschien nog een mooie tip, als je straks Vodafone hebt, zet dat de BloX Beperkt Internet aan. Als je dan door je databundel heen bent kan je blijven internetten maar dan minder snel. Bekijk deze pagina maar eens: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml
Nol van der Ste
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hoi Nol van der Steen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je bent overgestapt naar Vodafone en welkom 🙂
Echter, de dag duurt nog lang! Het kan maar zo zijn dat het pas later in de middag gebeurd, heb nog even geduld.

Eind van de dag nog even je telefoon helemaal uitzetten, nieuwe Vodafone SIMkaart erin steken en dan weer aanzetten. Je zult zien dat je dan kunt bellen bij Vodafone. Maar heb nog even geduld!

Veel plezier en misschien nog een mooie tip, als je straks Vodafone hebt, zet dat de BloX Beperkt Internet aan. Als je dan door je databundel heen bent kan je blijven internetten maar dan minder snel. Bekijk deze pagina maar eens: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml
Nol van der Ste
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie en zal het straks nog eens proberen.

Wel lastig om geduld te hebben 🙂

Gr, Nol
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
En? Is het gelukt?
Kan je nu wel bellen via Vodafone? Is je nummer actief?

Mocht het niet zo zijn, neem dan aub contact op met de klantenservice van Vodafone door te bellen (via een ander toestel) of via een chat te starten met iemand van de klantenservice. Maar ik ga er vanuit dat het is opgelost en dat je kan bellen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt of heb je contact moeten opnemen met de klantenservice Nol van der Steen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic