Patricia Poker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen track & trace code gekregen

Hallo, ik heb gister een telefoon + abonnement bij jullie besteld. Ik had zelf aangegeven dat ik graag wou dat de telefoon tussen 12:00-17:00 bezorgd zou worden, hiervan zou ik nog een track & trace code krijgen deze heb ik tot nu toe nog steeds niet ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Patricia Poker
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Een track en trace code ontvang je zodra het abonnement en toestel (ivm BKR) goed gekeurd is en het toestel is opgestuurd.
Als eerste ontvang je binnen 48 een order bevestiging.
Heb je deze al gehad Patricia Poker?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Patricia Poker
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom voor ons, als klanten onder elkaar, niet mogelijk om dit voor je uit te zoeken. Daar moet je toch echt voor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Ik weet niet hoe ze het naar je toezenden. Het kan via PostNL zijn of via een andere bezorgdienst. Daarom kan je het beste even bellen en vragen hoe het zit. Misschien komt het vandaag niet binnen, kan ook nog? Laat nog even weten hoe het is afgelopen, alvast bedankt en succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Een track en trace code ontvang je zodra het abonnement en toestel (ivm BKR) goed gekeurd is en het toestel is opgestuurd.
Als eerste ontvang je binnen 48 een order bevestiging.
Heb je deze al gehad Patricia Poker?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic