imikethat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprekskosten zonder gesprek

Ik ben mensen aan het bellen maar zij nemen niet op. Het gesprek druk ik weg na een paar keer overgaan. Toch worden hiervoor elke keer kosten in rekening gebracht. Ik krijg een smsje dat het laatste GESPREK mij X bedrag heeft gekost. Terwijl een gesprek toch tweezijdig hoort te zijn en er hier (eventueel) slechts sprake is van een monoloog.

Ook spreek ik geen voicemail in dus hier kan het ook niet aan liggen. Is dit wel de normale gang van zaken, ook bij andere mobiele providers?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
imikethat
Stuur even een berichtje via Facebook of Twitter, dan kijken we voor je na welke gesprekken geld hebben gekost.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi imikethat
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat klopt , want je hebt van het Vodafone netwerk gebruik gemaakt. De verbinding is gemaakt , want het toestel gaat ook over aan de andere kant. Dus betaal je voor het gebruik van het netwerk. En ik kan je zeggen dat dit bij elke provider is zo. Dit is dus een normale gang van zaken, ook bij andere providers.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Fijne dag nog.
John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Huh, wat, wacht!

Zolang er niet opgenomen is horen er geen kosten is rekening worden gebracht. Immers is er geen gesprek tot stand gekomen omdat er niet is opgenomen.

Het feit dat je gebruik hebt gemaakt van het netwerk is flauwekul natuurlijk.

Ik denk meer dat je te laat hebt opgehangen en dat er toch al wel verbinding met de voicemail gemaakt is, en dat daar de kosten vandaan komen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
John500 wrote:
Huh, wat, wacht!

Zolang er niet opgenomen is horen er geen kosten is rekening worden gebracht. Immers is er geen gesprek tot stand gekomen omdat er niet is opgenomen.

Het feit dat je gebruik hebt gemaakt van het netwerk is flauwekul natuurlijk.

Nou ja, ik heb contact gehad met de klantenservice omdat ik zelf ook dacht, dat kan nooit dat ze daar geld voor vragen. Maar de persoon bij de klantenservice zei me dat daar zeker kosten zijn gemaakt. Ook al neemt de andere kant niet op. Dus ik verzin het niet!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
imikethat
Stuur even een berichtje via Facebook of Twitter, dan kijken we voor je na welke gesprekken geld hebben gekost.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad imikethat ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten omdat er geen reactie is geplaatst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic