Linda R

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google home mini

Ik heb eind december mijn abonnement verlengd met een Samsung s9. Ik zou hierbij een Google home ontvangen. Deze heb ik niet ontvangen. Ik heb vanmiddag een bericht gestuurd. Jullie zeggen dat ik bij Samsung moet zijn. Maar bij Samsung zeggen ze nu dat ik bij Vodafone moet zijn. Mvg Linda
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Linda R
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou zeggen, lees deze topic: https://forum.vodafone.nl/samsung-16/google-home-mini-bij-telefoon-297838
Daarin is daar ook over gesproken en wie weet helpt het je verder. Er bestaat nog de mogelijkheid dat het op=op is en dat er geen meer was op dat moment. De andere topic staat ook meer info over de actie.

Anders toch nog eens proberen door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter en vragen of die je nog kunnen helpen.

Succes in ieder geval

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Linda R
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou zeggen, lees deze topic: https://forum.vodafone.nl/samsung-16/google-home-mini-bij-telefoon-297838
Daarin is daar ook over gesproken en wie weet helpt het je verder. Er bestaat nog de mogelijkheid dat het op=op is en dat er geen meer was op dat moment. De andere topic staat ook meer info over de actie.

Anders toch nog eens proberen door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter en vragen of die je nog kunnen helpen.

Succes in ieder geval
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je alle informatie kunnen vinden of heb je hier nog contact over opgenomen?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic