Beantwoord

Gratis 1gb 24 maanden na verlenging contract

  • 12 maart 2019
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Beste Vodafone,

ik heb in oktober 2018 mijn abonnement verlengt bij jullie. Deze verlenging is 1 maart 2019 ingegaan, maar tot mijn verbazing is de beloofde 1GB gedurende 24 maanden ineens vervallen vanaf 1 maart. Kan dit weer aangezet worden?
Ik kwam er per toeval achter.

Ik hoor graag van u. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
I.Kiwiet
icon

Beste antwoord door Energieboy 12 maart 2019, 14:16

Hoi @ingek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als deze actie met je besproken is dan kan Vodafone deze natuurlijk niet zomaar van je abonnement afhalen. Daarom kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten en te vragen waarom die 1 GB opeens is verdwenen.

Je kunt ze ook een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter. Daar kunnen ze je ook helpen. Hier via de community kan het niet omdat dit een klanten helpt klanten community is en niemand in het systeem kan kijken wat er nu afgesproken is.

Laat nog even weten wat daaruit is gekomen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @ingek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als deze actie met je besproken is dan kan Vodafone deze natuurlijk niet zomaar van je abonnement afhalen. Daarom kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten en te vragen waarom die 1 GB opeens is verdwenen.

Je kunt ze ook een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter. Daar kunnen ze je ook helpen. Hier via de community kan het niet omdat dit een klanten helpt klanten community is en niemand in het systeem kan kijken wat er nu afgesproken is.

Laat nog even weten wat daaruit is gekomen.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @ingek?
@Steven ja inmiddels contact gehad, ze gaan een verzoek indienen om het weer te activeren.
Super 🙂 dan is het nu afwachten.
Topic gesloten omdat het via mijn collega's van de klantenservice is opgepakt