Mukkus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

'gratis' BloX in myvodafone?

in myvodafone zie ik bij meer blox voordeelbundels / internet de opties staan van gratis 1 GB extra data voor €0,00 en Free 10 GB bundel ook voor €0,00 te bestellen via 1201.

hoe 'gratis' is dit? lijkt me wel heel handig straks op vakantie maar wil niet aan extra onverwachte kosten en abonnementen vastzitten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dat bedoel ik dus.
Zou maar bellen anders en als je via de app een van deze activeert, hou er dan rekening mee dat je gewoon moet betalen. Want voor niets gaat de zon op :wink:

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mukkus
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geloof me, dit zal niet goed zijn. Bij mij staat er bij 1 GB gewoon 7,50 euro. Ik verwacht dan ook dat er iets mis gaat met de connectie van je My Vodafone en de app. Het lijkt me handig om naar die pagina terug te gaan, waar je die 0,00 euro ziet staan, en dan rechts boven in beeld, te klikken op 24/7 en dan te kiezen voor Feedback. Dan krijg je de mogelijkheid om aan te geven dat er iets niet klopt.

Log anders eens in via My Vodafone. Kijk online of je deze zelfde verkeerde info ziet staan. En anders toch even bellen met de klantenservice van Vodafone. Zoals je zelf al schrijft, bellen met 1201.

Ga er niet vanuit dat het 0,00 euro is en ook niet denken dat het er staat dus is het voor jou 0,00 euro. Want je komt bedrogen uit. Mag er dan wel staan maar dat is het echt niet hoor. Je kunt het beter nog even goed vragen bij bellen dan dat je klakkeloos uitgaat van deze info 🙂
Mukkus
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
he Energieboy,

ik zie in mijn app ook hele andere gegevens dan wanneer ik inlog via het net.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dat bedoel ik dus.
Zou maar bellen anders en als je via de app een van deze activeert, hou er dan rekening mee dat je gewoon moet betalen. Want voor niets gaat de zon op :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb het via hier ook intern aangekaart.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic