SamsungS10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gratis ear buds voor samsung galaxy S10

Ik heb vandaag mijn nieuwe samsung galaxy S10 ontvangen ik had het pre orderd en dan hoorde ik gratis ear buds erbij te krijgen maar heb ze niet erbij gekregen wat moet ik nu doen om te nog te krijgen van nu ben ik wel opgelicht door vodafone als ik ze niet krijg er stond letterlijk dat je als je pre orderd gratis draadloze ear buds erbij zou krijgen graag hoor ik met spoed van jullie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SamsungS10
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Pre-order een Samsung Galaxy S10 of S10+ en je ontvangt de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau!

Als je tussen 20 februari t/m 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ bestelt, dan krijg je de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau.

Hoe werkt het?

  • Pre-order tussen 20 februari en 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ en registreer je als Samsung member.
  • Ga naar de voor geïnstalleerde Samsung Members app of download hem in de Google Play Store. Ga naar het tabblad 'voordelen' en klik op de Galaxy Buds Reward
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.
  • Je kunt je tot en met 8 maart 2019 registreren
  • Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
  • Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie

Correctie: je hebt tot 8 April om te registreren voor de Buds


Deze informatie heb ik op de site gevonden van Vodafone. Je moet je dus aanmelden via een formulier.
Denk dat het je wel goed gaat lukken 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SamsungS10
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Pre-order een Samsung Galaxy S10 of S10+ en je ontvangt de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau!

Als je tussen 20 februari t/m 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ bestelt, dan krijg je de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau.

Hoe werkt het?

  • Pre-order tussen 20 februari en 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ en registreer je als Samsung member.
  • Ga naar de voor geïnstalleerde Samsung Members app of download hem in de Google Play Store. Ga naar het tabblad 'voordelen' en klik op de Galaxy Buds Reward
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.
  • Je kunt je tot en met 8 maart 2019 registreren
  • Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
  • Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie

Correctie: je hebt tot 8 April om te registreren voor de Buds


Deze informatie heb ik op de site gevonden van Vodafone. Je moet je dus aanmelden via een formulier.
Denk dat het je wel goed gaat lukken 🙂
kevinovic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
welk document wordt bedoeld met de aankoopbon? ik heb alles via mail ontvangen.

mvg
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Aankoopbon is je pakbon.

Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen)
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het gelukt met de tips van Energieboy SamsungS10 en kevinovic?
WLD7

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
https://www.samsung.com/nl/pre-order/
WLD7

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
SamsungS10 wrote:
Ik heb vandaag mijn nieuwe samsung galaxy S10 ontvangen ik had het pre orderd en dan hoorde ik gratis ear buds erbij te krijgen maar heb ze niet erbij gekregen wat moet ik nu doen om te nog te krijgen van nu ben ik wel opgelicht door vodafone als ik ze niet krijg er stond letterlijk dat je als je pre orderd gratis draadloze ear buds erbij zou krijgen graag hoor ik met spoed van jullie

SamsungS10 https://www.samsung.com/nl/pre-order/
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic