Jcharite

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gratis extra's stopgezet

Sinds begin november heb ik weer Ziggo in combinatie met Vodafone.

 

Nu kreeg ik 3 weken later een bericht dat mijn extra's geactiveerd waren. Echter kreeg ik vorige week opnieuw bericht dat deze weer zijn stop gezet omdat ik geen ziggo meer zou hebben. Beide zijn nog steeds aanwezig en ik verwacht ook dat ik mijn extra's krijg die er bij horen. Kan iemand mij misschien uitleggen wat er fout gaat? Tot op heden heb ik ook nog geen gratis pakket van Ziggo mogen kiezen. 

 

Groet,

 

Jeroen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jcharite 
Dit is een klanten helpen klanten community en daarom voor ons, als klanten onder elkaar, niet mogelijk om te kijken wat er nu aan de hand is. Het kan zijn dat je gegevens niet goed overeen komen met elkaar. Dus dat er net iets anders staat aan adres gegevens bij Ziggo dan bij Vodafone. 
 

Ik raad je aan om dit te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres). Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat Vodafone met je mee kan kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan alleen Steven dit voor je controleren, hij is een medewerker van Vodafone maar ik weet niet wanneer die weer online is. Je zou eventueel nog kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone en die van klantenservice van Ziggo om alles echt goed te controleren. 

Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet dus het kan ook goed zijn dat je nog in de controle zit. Dit omdat je overgestapt bent, volgens het systeem, en dan moet het weer even controleren of je wel de juiste persoon bent.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jcharite 
Dit is een klanten helpen klanten community en daarom voor ons, als klanten onder elkaar, niet mogelijk om te kijken wat er nu aan de hand is. Het kan zijn dat je gegevens niet goed overeen komen met elkaar. Dus dat er net iets anders staat aan adres gegevens bij Ziggo dan bij Vodafone. 
 

Ik raad je aan om dit te controleren in Mijn Ziggo en My Vodafone (adres). Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat Vodafone met je mee kan kijken waarom het niet toegekend is? Via de community kan alleen Steven dit voor je controleren, hij is een medewerker van Vodafone maar ik weet niet wanneer die weer online is. Je zou eventueel nog kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone en die van klantenservice van Ziggo om alles echt goed te controleren. 

Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet dus het kan ook goed zijn dat je nog in de controle zit. Dit omdat je overgestapt bent, volgens het systeem, en dan moet het weer even controleren of je wel de juiste persoon bent.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Jcharite en wat was de reden dat het stop gezet was?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen , dan zal het topic binnenkort gesloten worden @Jcharite 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic