Beantwoord

Gratis simkaart niet binnen 5 werkdagen ontvangen.

  • 8 maart 2019
  • 4 reacties
  • 279 Bekeken

Ik heb vorig week een gratis simkaart aangevraagd.
Volgens de website ligt hij dan binnen 5 werkdagen op je mat.
Nou niet dus.
Gebeld met klantenservice, zegt mevrouw dat het wel 3 weken kan gaan duren.. :O
Kan het niet even wat sneller? Een 2e bestellen heeft geen zin, je mag er maar 1 per adres.
icon

Beste antwoord door Energieboy 8 maart 2019, 19:26

Hoi @Petra2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als de klantenservice van Vodafone je heeft laten weten dat het langer duurt dan de opgegeven tijd, op de website van Vodafone. Dan kan het niet sneller. Deze afdeling heeft je geholpen met informatie die ze weten.

Hier op de community kunnen we je niet helpen omdat dit allemaal via Vodafone website gaat. Je zal dus echt geduld moeten hebben of een SIMkaart kopen bij een Vodafone winkel, of een supermarkt. Meestal krijg je er dan ook een x bedrag bij en komt de SIMkaart dan vaak ook gratis uit.

Succes in ieder geval en alvast een goed weekend.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Petra2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als de klantenservice van Vodafone je heeft laten weten dat het langer duurt dan de opgegeven tijd, op de website van Vodafone. Dan kan het niet sneller. Deze afdeling heeft je geholpen met informatie die ze weten.

Hier op de community kunnen we je niet helpen omdat dit allemaal via Vodafone website gaat. Je zal dus echt geduld moeten hebben of een SIMkaart kopen bij een Vodafone winkel, of een supermarkt. Meestal krijg je er dan ook een x bedrag bij en komt de SIMkaart dan vaak ook gratis uit.

Succes in ieder geval en alvast een goed weekend.
Reputatie 6
Wat is ondertussen de status @Petra2? Heb je de simkaart ondertussen in je bezit, of deze via een andere weg aangeschaft?
Ik heb hem inderdaad binnen gekregen 🙂 Gelukkig maar!
Super 🙂 Ik zal het topic sluiten.