Sanne_M

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis Sonos speaker bij Huawei P30 (en Pro)

Ik heb vandaag de Huawei P30 mogen ontvangen. Omdat ik een pre-order had gedaan, zou ik er de gratis Sonos speaker bij krijgen. Helaas zit er geen informatie bij en heb ik ook geen mail ontvangen hoe deze Sonos te bemachtigen.
Wat te doen Vodafone?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sanne_M
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze actie gaat buiten Vodafone om en daarom gelden hier Algemene actievoorwaarden voor vanuit Huawei. Op deze pagina staat hoe je in aanmerking kan komen voor de speaker: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30

Meer info kan ik je niet geven omdat de actie link zelf bij Vodafone weg is. Maar het cadeau is dus uitgegeven via Huawei en dan gaat het ook via deze organisatie en niet via Vodafone. Laat nog even weten of het allemaal goed is gegaan. Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sanne_M
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze actie gaat buiten Vodafone om en daarom gelden hier Algemene actievoorwaarden voor vanuit Huawei. Op deze pagina staat hoe je in aanmerking kan komen voor de speaker: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30

Meer info kan ik je niet geven omdat de actie link zelf bij Vodafone weg is. Maar het cadeau is dus uitgegeven via Huawei en dan gaat het ook via deze organisatie en niet via Vodafone. Laat nog even weten of het allemaal goed is gegaan. Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Sanne_M?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic