Beantwoord

Health academy

  • 6 september 2018
  • 71 reacties
  • 19456 Bekeken

Ik krijg sms'jes met: Je maakt gebruik van abonnemenet HEALTH ACADEMY, de kosten zijn €5,00 per week.
Ik dacht eerst dat dit nep was, maar ik krijg heb deze sms al drie keer gekregen. Ik heb me hier niet voor aangemeld.
icon

Beste antwoord door Energieboy 6 september 2018, 11:52

Hoi @Lisa-
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al online gecontroleerd via My Vodafone? Daar kan je zien of er daadwerkelijk geld van je rekening is afgeschreven. Daarnaast kan je ook nog even controleren bij payinfo.nl.

Mocht er daadwerkelijk geld zijn afgeschreven dan kan je, volgens mij, altijd via STOP een berichtje terug sturen. Maar pas op, je moet wel zeker zijn dat dit een echt smsje is van Health Academy. Want er zijn ook mobiele nummer zoekers actief om op die manier te zien of het nummer bestaat en je in een database zetten.

Mocht je er nog vragen over hebben dan kan je het beste de klantenservice van Vodafone bellen of via de My Vodafone app (website) een chat starten met de klantenservice om te vragen wat je er mee kan doen. Lees meer info over ongewenste sms'jes: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#betaalde-diensten

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

71 reacties

Reputatie 1
Sharon,
Ik heb precies hetzelfde.. Dus om lisa eerst aan zichzelf te laten twijfelen is schandalig. Jullie accepteren transacties van derde op jullie klanten. Slechter kan je niet met je klanten omgaan.
Ik zou je willen adviseren om even op health academy en phone medic te zoeken en dan ontdek je dat lisa en ik niet de enige zijn.
En als je verontwaardigd met jullie klanten service belt wordt de lijn verbroken omdat mijn toon niet aanstaat.\
Einde vodafone voor mij.. en dat zal ik mijn hele omgeving adviseren.

Groetjes,

Emile
Haha dit is echt belacheljik zeg...

Zal even uitleggen wat hier precies aan de hand is :

Ik kreeg dus zelf ook deze berichten van 1 of andere game en health 10 euro's totaal voor het afsluiten van een abbonement.

Hier komt het dus.. dit Payinfo.nl is een stichting opgezet door verschillende providers hier in nederland.. voda,tele2 etc

Deze stichting sluit contracten af met zeer duistere websites die vervolgens op hun buurt crap adverenties op het internet draaien, en mensen klikken hierop en gelijk ga je een abbonement aan..


voorbeeld van z'n duistere site http://bmobil.net die beheerd op hun buurt weer die health care site

http://bmobil.net dit "bedrijf" zit in singapore

Voor iedereen die hier problemen mee heeft ondervonden met deze zogename diensten

HET IS RONDUIT BELACHELIJK DAT GROTE BEDRIJVEN ZOALS VODAPHONE ZICH ACHTER DEZE WEBSITE PAYINFO.NL VERSCHUILEN EN HUN EIGEN KLANTEN IN DE MALING TE NEMEN.

raad iedereen aan de in ieder geval de blokkade erop te zetten...

Vodaphone meld dat je deze duistere bedrijven moet gaan aanschrijven om je geld terug te krijgen... dit gaan we dus even niet doen.. want ik ben zeker niet van plan om deze 10 euro's te betalen aan phonephone... ze zoeken het maar uit!!

Zou een mooie uitzoeker wezen voor het programma RADAR!!!
Vodafone moet zich schamen om klanten de schuld te geven.. 'je zal iets aangevinkt of geaccepteerd hebben'. Mijn telefoonnummer is NERGENS bekend bij diensten of bedrijven waar ik mijn telefoonnummer moet achterlaten. Ik gebruik voor dat soort doeleinden een tijdelijk (weggooi) nummer zeg maar.

Ik bel en whatsapp alleen, en lees daarnaast de krant. Verder niets.

Opvallend is dat het enorm veel klanten van VODAFONE betreft (zoek maar op google)... dus heeft VODAFONE een datalek gehad, zijn de servers gehackt (die liggen geregeld plat bij vodafone voor korte of langere tijd). Andere optie is dat er een virus rond gaat waar wij niets vanaf weten.

Vodafone moet echt ophouden door te schrijven 'u heeft iets aangevinkt of geaccepteerd'. Mijn telefoon lag de hele dag aan de lader, en in die periode kwamen twee smsjes binnen op zelfde tijdstip... rara hoe kan dat als ik mijn telefoon niet heb gebruikt.

Vodafone moet onmiddellijk met de minister en ACM om de tafel gaan en hun klanten schadeloos stellen. Zo'n groot bedrijf die niet voor zijn klanten op komt.


Ten tweede is VODAFONE zelf dom bezig. Als klanten een nieuw contract afsluiten dan kan je aan de telefoon of in de winkel aangeven van de mogelijkheden van het 'bel me niet register' en 'payinfo' leg dit uit en waarom. Nu is Vodafone veel tijd kwijt aan boze klanten.. tijdverspilling. Zorg dat bij de vooringang jullie medewerkers een goede training krijgen. Verantwoordelijkheid ligt ZEKER bij de verkopende partij, tenslotte verkoopt VODAFONE ook mobiele telefoon en kan je de klant daar op wijzen.

En VODAFONE ... ik heb NOG IETS LEUKS VOOR JULLIE, WAAR ALLE KLANTEN IETS AAN HEBBEN;

Regels voor aanbieders betaalde sms-diensten

De belangrijkste regels voor aanbieders van betaalde sms-diensten zijn:

U moet een klacht indienen bij de provider over ongewilde sms-diensten.

De provider moet de klacht onderzoeken. Is de klacht ongegrond? Dan mag uw telefoonaanbieder u afsluiten als u de rekening voor de sms-dienst niet betaalt.


Vooraf moet u alle informatie krijgen over een sms-dienst. Zo kunt u bepalen of u deze dienst echt wilt. Geeft een aanbieder van een sms-dienst niet alle informatie? Dan hoeft u de rekening niet te betalen voor deze sms-dienst. Een telefoonaanbieder mag u dan niet afsluiten.


Kost de sms-dienst meer dan € 1,50? Dan moet de telefoonaanbieder aantonen dat u uitdrukkelijk heeft verklaard de sms-dienst te betalen via de telefoonrekening.

U moet een abonnement kunnen afsluiten waarbij u geen sms-diensten kunt afnemen. Telefoonaanbieders moeten u deze optie gratis bieden. Deze plicht geldt voor alle abonnementen en voor prepaid.

U kunt de optie om sms-diensten af te nemen altijd gratis laten blokkeren door uw provider.


https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/ongewenste-sms-diensten


Aangezien ik geen duidelijke informatie heb gehad (jullie beschuldigen klanten van het zelf activeren van een smsdienst.. terwijl de klanten geen benul hebben dat men iets actief zou zetten...), juridisch gezien zijn wij als klant helemaal niet goed geïnformeerd wat de smsdienst kost of de inhoud daarvan. Dus is bovenstaande regel van toepassing en VODAFONE MAG ONS NIET AFSLUITEN!!


Dus klagende klanten staan volledig in hun echt en vodafone heeft daar niets op in te brengen!!
Ik kan me voorstellen dat jullie niet eens zijn met de kosten, echter zijn wij niet verantwoordelijk voor kosten van derde partijen die in rekening worden gebracht.

Ik raad dan ook het volgende aan om te doen:
Via Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten en kan de contentdienst stop gezet worden.
Hierdoor kunnen diensten zoals smsdiensten, Netflix, Napster, Blendle etc. niet in rekening worden gebracht.
Daarnaast raad ik aan om dit aan te kaarten. Mijn collega's kijken graag voor je naar waardoor het in rekening is gebracht. Via onderstaande link lees je hoe je het kunt aankaarten bij ons.

Meer hierover lees je hier:
Het enige wat ik kan adviseren is om de stappen te doorlopen zoals ik al eerder beschreven had. (Blokkeren via payinfo (niet alleen stopzetten) en door een mail te sturen. Hierdoor gaat er intern een team mee aan de slag. ZIj zullen onderzoeken wat er precies aan de hand is etc.
Verder durf ik niet te zeggen hoe dit soort bedrijven te werk gaan etc.
Reputatie 1
En check ook even de enorme fraude website die er bij hoort:
http://healthacademy.co/

Echt, dat jullie partneren met zulke fraudeurs ten kosten van jullie trouwe klanten. Schandalig.
Reputatie 1
Beste energieboy, laat svp de meevibreer scripts achterwegen en los dit gewoon op.
Leuk dat je begrijpt dat ik boos, maar daar wordt ik niet beter van.

Een derde partij die misbruik maakt van je klanten is een alarmbellen scenario voor een organisatie.
Ik heb vandaag ook een SMS gekregen dat ik ben aangemeld voor Health Academy terwijl ik niets heb aangevraagd. Er zijn overigens geen nieuwe apps geïnstalleerd die deze activering kunnen verklaren. Ik heb bij payinfo het "abonnement" beëindigd maar er is wel 5 euro in rekening gebracht zag ik in de app. Dat ze dit soort diensten standaard niet blokkeren is mij een raadsel. Ik zal een klachtenformulier invullen met de hoop het geld terug te krijgen.

Kan iemand verklaren waarom Vodafone kosten in rekening kan brengen van derden waar ik helemaal niets mee te maken heb?
even terug te komen van mijn problemen met deze scam abbo's

vodaphone heeft dus mooi 10 euro's in rekening gebracht en de volgende maand weer niet.. dus die blokkade heeft dus van mij wel geholpen.. echter ben ik wel bang dat ik me 10 euro kan fluiten

meerdere dingen gelezen op het web hierover.. en vele klachten gelezen over dit zelfde probleem.

Vragen aan voda zoals :

  • hoe kunt u klanten in rekening brengen, zonder daar bewijs van te leveren
  • ik sluit een contract af met voda en niet met een derde partij... hoe kunt u dan deze abbo's door belasten
het mooie van het verhaal is dat ik een hoop tijd kwijt ben om 10 euro's terug te krijgen, die ik waarschijnlijk toch niet krijg. Tevens vind ik het ook belachelijk hoe je word behandeld bij voda.. over je zal wel ergens op geklikt hebben.

Lekker makelijk!!
Hier idem. Heb me zeker weten niet aangemeld. De website stond nog open op mijn telefoon. Ik heb mijn nummer niet ingevuld en mijn nummer kan niet uit een cookie komen. Hoe hebben ze mijn nummer achterhaald?
Hoi Steven,

dat is aan alle kanten net even iets te kort door de bocht. De enige partij waar ik in dit verband een overeenkomst mee heb is Vodafone. Ik ben geen overeenkomst aangegaan met phone medic. De enige partij die ik er dus op kan aanspreken is vodafone.

Daarnaast vindt er geen levering plaats. En producten / diensten die niet geleverd worden hoeven we als consument natuurlijk ook niet te betalen.

Dat je je kunt afmelden is evident. Dat je vooraf kenbaar kunt maken dat je dit niet wilt ook. Maar wat er nu gebeurt is alsof een onbekende organisatie een rekening door de brievenbus gooit die automatisch van je rekening wordt afgeschreven. Als dan de enige partij die er wat aan kan doen aangeeft dat je je er vooraf voor had kunnen afmelden dan raak je terecht gruwelijk over de zeik.

Ik ben nog steeds benieuwd hoe het technisch mogelijk is om iemands telefoonnummer te achterhalen als hij deze niet zelf invult. Dat klinkt als een zwaar privacylek. Kun je daar iets meer over vertellen, Steven?
Ik lees bij Paul “Door het klikken op het bevestigingsscherm op uw mobiele telefoon wordt een internetdienst aangegaan”. Kan iemand mij uitleggen hoe dat technisch werkt? Stel dat ik dat wil implementeren als organisatie, hoe ga ik dan te werk? Sluit ik een overeenkomst met vodafone? Of met alle (nl) providers tegelijk? En waar moet ik aan voldoen?

ik vraag dit omdat hier de sleutel ligt voor een fatsoenlijke oplossing. Eentje die voldoet aan de GDPR (dubbele opt-in) en eentje die niet vereist dat je direct “nee” zegt tegen alle sms-/internetdiensten. Want een nee-nee sticker sluit ALLE reclame uit.

ik ga ook eens aan de ACM vragen hoe zij hierover denken.
Mijn vrouw is ook de pineut. Via Payinfo afgemeld. ZEKER WETEN dat er nergens info is achtergelaten.

Ik vind het ONVOORSTELBAAR dat dit zomaar kan!!!

Ik stond op het punt onze beide abonnementen te verlengen, maar ik twijfel enorm nadat blijkt dat dit zomaar kan en bovendien de lakse houding van Vodafone in dit alles. Hoe kun je een beveiligingslek negeren en liegen dat je gebruikers zelf verantwoordelijk zijn? Dat is de wereld op zijn kop!
Ook ik kreeg gisteren twee sms'jes van health academy en ben phone medic, allebei van dezelfde content provider. Heb hier gisteren Vodafone over gebeld, en hun hebben me allereerst netjes geholpen met het afmelden. Dat is gelukt. Ik heb toen ook te kennen gegeven dat ik hier niks van afweet, en hier dus ook niet voor ga betalen, dat is notitie van gemaakt. Ikzelf heb voor de zekerheid ook nog een aangetekende brief gestuurd, met wat er is gebeurd, wat ik van Vodafone verwacht, gewoon standaard brief ingevuld die op internet te vinden is. Hiermee duren ik dus officiële klacht in. Ik ga er dan ook vanuit dat het opgelost wordt.

Nog even aan Vodafone, wat me opvalt is dat de klachten van deze twee SMS diensten alleen bij Vodafone zijn. Heb nog geen klachten gezien van Andere telefoon providers hierover? Dat vind ik wel raar.
Kunnen jullie daar ook eens op reageren.

Ik ben in ieder geval overtuigd dat het netjes wordt opgelost. Ben verder gewoon een tevreden klant, een snap dat je niet altijd alles in de hand kan hebben.
Overal is er wel eens wat.
Bij mij ook in een keer een sms van vodafone dat ik een abonnement had afgesloten bij Gamesuite van 5 euro per week.
Dag later nog een van Health Academy van 5 € per week. (zag toen ook pas het berichtje van gamesuite.) Hierop direct naar de klanten service gebeld. Eerst een dame aan de telefoon, deze vertelde mij dat ik me niet druk moest maken. ze had al meer telefoontjes gehad maar er was niets aan de hand. De naam van vodafone werd misbruikt bij het versturen van deze berichten. Ik opgehangen en via mijn Myvodafone app gekeken en zag dat er al 10€ was afgeschreven. Hierop weer gebeld met vodafone, toen kreeg ik andere dame. Ze gaf aan dat ik waarschijnlijk onbewust ergens iets heb gedaan om het abonnement te activeren. Heb aangegeven dat ik zeker weet dat dat niet zo was. Ze heeft hierover een klacht aangemaakt. Nu zojuist net bericht gekregen. Uit coulance krijg ik mijn 10€ wel terug maar ik ben wel fout. Ik weet 100 procent zeker dat ik geen actie heb gedaan om ergens een abonnement af te sluiten. Snap ook niet dat het zo makkelijk gaat. Vroeger moest men eerst nog een SMS terug sturen om iets te activeren.

Na zoveel meldingen over Health academy en Gamesuite moet toch een alarm bel afgaan bij vodafone?!?!?!?

Hier het antwoord op mijn klacht

Beste meneer ,

U geeft aan dat u ontevreden bent over een betaalde content- / internetdienst en het niet eens bent met de kosten die hiervoor in rekening zijn gebracht.

Uit onze gegevens blijkt dat de internetdienst Health Academy op 18 oktober 2018 is geactiveerd. Dienst GameSuite is op 17 oktober 2018 geactiveerd. Door het klikken op het bevestigingsscherm op uw mobiele telefoon wordt een internetdienst aangegaan.

Deze zogenaamde internetdiensten betreffen diensten die via internet (dataverkeer) zijn aangesloten. Vodafone biedt eindgebruikers toegang tot het open mobiele internet, maar is niet aansprakelijk voor de content en diensten die daar te vinden zijn of afgenomen en betaald worden.

U bent als contractant verantwoordelijk voor het gebruik en de kosten van uw abonnement.
Graag maak ik voor u een uitzondering en vergoed ik eenmalig de kosten van deze internetdienst(en). De kosten van de internetdiensten van de lopende maand worden niet in rekening gebracht. De totale vergoeding over de maand oktober 2018 bedraagt 10 euro inclusief btw.

Voor de toekomst verwijs ik u naar de mobiele internetpagina www.payinfo.nl. Via uw mobiele telefoon kunt u naar deze pagina surfen. U krijgt dan een overzicht te zien van de lopende internetdiensten en betalingen. Via deze pagina heeft u de mogelijkheid om een blokkade te plaatsen voor alle betaalde diensten.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geinformeerd.
Dat is Vodafone wel. Er staan zoveel meldingen op internet en bijna alleen maar Vodafone. Zoek maar eens met de termen 'health academy abonnement' op google. Alleen maar Vodafone. Er word fraude gepleegd en op grote schaal en Vodafone doet er helemaal niets aan. Op een werkgroep heb ik dit besproken. 2 anderen (van de 10 personen) exact de zelfde abonnementen zomaar in een keer. Ook zij abonnement bij Vodafone. Ik kan me voorstellen dat bij ouderen dit helemaal mis gaat en er niet op reageren. En dan gewoon honderden euro's per maand kwijt zijn aan dit soort abonnementen. Een bedrijf zegt tegen Vodafone ' 06-nummer XXX heeft zich aangemeld bij ons, wij willen 5€ per week. Vodafone gaat akkoord zonder iets te checken?!?

Via de klantenservice word je gewoon afgewimpeld (1e gesprek). Bij het tweede gesprek werd er dan uit eindelijk wel een klacht melding opgemaakt. Ik kan wel op de antwoord mail reageren maar heeft weinig zin. Via dit forum kunnen anderen het nog lezen hoe Vodafone met hun klanten omgaat. Heb er een opname van. Weet niet of ik deze kan bijvoegen.

Ik zit nog even vast aan Vodafone maar nu aan het rondkijken naar beter alternatief.
Ook ik heb hier last van die Aworld / health academy diensten waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. het schadelijke hiervan is dat ik als klant actief moest gaan "googlen" om te kijk wat het was en hoe ik het stop moest zetten. en toen was er al 20 euro afgeschreven....

Ook heb ik een klacht bij Vodafone ingedient en kreeg ik uit coulance een vergoeding voor de kosten. Wat dan heel vervelend is dat Vodafone Complaint Services het behandeld, een mail stuurt, terwijl ik aangaf dat ik het in myvodafone wou hebben en dan vervolgens de klacht sluit en mailt vanuit een dummy e-mail adres. kortom je krijgt een antwoord en daar heb je het mee te doen... niet netjes!

Dus plak ik hier gewoon de tekst die ik wou terug schrijven 🙂 puur ter info voor andere gebruikers die er ook mee te maken hebben 💣
-------

Beste Vodafone Complaint Services medewerker,

Dank voor het toelichten en u service om het eenmalig ongedaan te maken.
Echter ik heb geen toestemming gegeven aan Aworld (u noemt het Aworld subs) en ik vindt dat u als provider ook een zorgplicht heeft om zorgvuldig keuzes te maken welk bedrijf u via mijn telefoonrekening toestemming geeft om diensten te factureren.

In mijn beeld is dat bij dit malafide bedrijf Aworld niet zorgvuldig gedaan. Dat concludeer ik op basis van de vele klachten op u VodaFone en andere forums (zoals klacht.nl) en het feit dat ik er simpelweg geen toestemming voor heb gegeven, ik weet dat de bewijslast daar juridisch voor bij mij ligt en daarom ben ik u dankbaar dat u het uit coulance heeft vergoed.

Maar mijn oproep is wel om dit soort praktijken actief te bestrijden en mij als afnemer proactief in staat te stellen om dit te voorkomen. Nu moest ik gaan zoeken op internet hoe en waar deze kosten vandaar kwamen en hoe ik het uit moest zetten. Dat is kwalijk gezien ik al een tijd(je) klant ben.
Hallo,

Ik heb precies de zelfde situatie momenteel. Ik heb 3 smsjes gekregen in een tijdsbestek van een uur.
Ook heb ik me nergens voor aangemeld en kost me dit mij nu wel 15 euro als ik op mijn Vodafone kijk.

Ik wil deze kosten niet op mij nemen omdat ik niks heb geaccepteerd of iets.

Met vriendelijke groet,

Tim Werkman
He @Energieboy

Lijkt me stug idd dat het door een spelletje komt. Het lijkt me ook vrij sterk dat het door socialmedia komt. Omdat ik mijn nummer niet zo snel ergens aan weg geef. Spelletjes heb ik de afgelopen maand ook niet meer echt gedaan.

Denk eerder dat ze ergens mijn nummer hebben verkregen en dom weg een abbo er aan hebben gekoppeld. Net ook contact gehad met Vodafone en heb een klacht ingediend en dat ik die 15 euro aan kosten niet wil betalen,

Ben benieuwd naar de uitkomst.
Beste vodafone,

Ook ik heb helaas per sms bericht ontvangen over een betaalde spelletjes app die ik zou hebben geactiveerd. Hier zou ik per maand 5 euro aan kwijt zijn. Ik heb mij via de bijgevoegde link meteen afgemeld voor betaalde sms berichten op deze manier, maar moet nu alsnog 5 euro betalen voor de week die ik gebruikt zou hebben. Ik heb nergens hier akkoord voor gegeven, en vind het nu een beetje raar dat ik toch terwijl ik meteen na de sms me heb afgemeld moet betalen voor iets wat ik niet/nooit gebruikt heb. Kunnen jullie hier iets mee doen? Hoe kan het dat ik hier voor aangemeld ben en het via jullie dmv een sms te horen krijg?

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet, Amber de Vriee
Reputatie 1
Badge +1
Hier hetzelfde probleem. Heb 4 smsjes achter elkaar gekregen. Helpdesk zegt dat ik zelf iets ongemerkt geactiveerd heb. Ik vind van niet. Weet echt wel dat ik niet 4x achter elkaar iets aangeklikt heb. Heb wel een blokkade laten zetten door helpdesk. Bij controle op payinfo.nl was deze echter (nog) niet doorgevoerd. Alsnog gedaan. Er waren inmiddels 3 cancellations binnen, maar 1 van de 4 is daadwerkelijk in rekening gebracht. Het is maar 5 euro, maar het gaat om het principe. Toen maar aan dat ik iets heb afgenomen, voor ik het betaal. Dat kan Vodafone niet, dus ik denk dat ik de rekening niet ga betalen. Als iemand meer info heeft, hou ik me aanbevolen.
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb zelf ook een stuk geschreven, misschien kunnen we met z'n alle op 1 topic alle meldingen plaatsen. Waarschijnlijk leest Vodafone deze dan ook en kunnen ze daar iets aan gaan doen?



Dat had je dan beter in dit topic kunnen doen? Jouw topic is 2 uur oud?
Reputatie 1
Badge +1
De klantenservice heeft mijn 5 euro gecrediteerd, maar wel met de opmerking dat het mijn schuld is en dat ik verantwoordelijk ben voor het gebruik van mijn abonnement en het dus eenmalig is. Ik heb daar het volgende op geantwoord:

Hoewel ik het waardeer dat u de kosten niet in rekening brengt, die ik toch niet van plan was te betalen, gaat u voorbij aan de aard van de klacht. U kunt mij niet verantwoordelijk stellen voor iets wat ik niet heb afgenomen. Ik heb mij niet geabonneerd op een dienst, noch heb ik op een bevestigingsmelding geklikt. Die is er voor Health Academy niet geweest. Was dat wel zo geweest, dan had ik deze hele mailwisseling niet met jullie gehad. Ik wil u verwijzen naar het forum waar meer van deze klachten te vinden zijn. Health Academy is blijkbaar een partij die doet alsof er een abonnement is afgesloten omdat ze weten hoe jullie dit naar jullie klanten communiceren. Kwalijke zaak. Het simpelweg afschuiven van de verantwoordelijkheid is wel erg gemakkelijk.

Voor mij is de kous af, ik zal deze ontwikkeling nog melden op het forum, maar ik adviseer jullie dringend actie te ondernemen op deze frauduleuze praktijken.
Reputatie 1
Badge +1
Zie ook deze link met informatie die ik van mijn rechtsbijstand kreeg: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/ongewenste-sms-diensten
Goedenavond. Ik heb hetzelfde geneuzelet phone medic. Ik heb me meerdere keren afgemeld via payinfo, en iedere keer staat er dat het gestopt is. Maar als ik dan later weer ga kijken staat het abonnement waar ik niet om gevraagd heb weer actief... Dus wederom afmelden . Enz enz enz... Echt bizar dit. Hoe krijg ik dit er definitief uit? En kan het zijn dat een organisatie als Vodafone, waar ik al sinds het begin (libertel) mijn telefoon abbo afneembare, zich in laat met dit soort oplichters. Zij kunnen dit stoppen door het simpelweg te blokkeren en betaling te weigeren.