chantalmulkens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik een betaalachterstand?

Ik wil een sim only abonnement hoe kan ik dat aanvragen en of ik een btaalachterstand heb bij Vodafone en waar kan ik dat checken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi chantalmulkens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je een betaal achterstand hebt dan merk je dat snel genoeg :wink:
Maar je kan dit ook zelf controleren door via My Vodafone online in te loggen en dan te kijken bij rekeningen. Daar zie je welke facturen je nog open hebt staan.

Je wilt ook nog een SIM Only abonnement, dan snap ik de eerste vraag eigenlijk niet zo goed. Maar als je een nieuwe SIM Only abonnement wenst, kijk dan op deze pagina en wil je er eentje aanvragen dan kan dit via de website of anders door te bellen met de klantenservice van Vodafone.

Veel succes in ieder geval 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi chantalmulkens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je een betaal achterstand hebt dan merk je dat snel genoeg :wink:
Maar je kan dit ook zelf controleren door via My Vodafone online in te loggen en dan te kijken bij rekeningen. Daar zie je welke facturen je nog open hebt staan.

Je wilt ook nog een SIM Only abonnement, dan snap ik de eerste vraag eigenlijk niet zo goed. Maar als je een nieuwe SIM Only abonnement wenst, kijk dan op deze pagina en wil je er eentje aanvragen dan kan dit via de website of anders door te bellen met de klantenservice van Vodafone.

Veel succes in ieder geval 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt met de aanvraag chantalmulkens ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic