EAM Nouwens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik een telefoon van 62 GB nodig als ik 200 GB iCloudopslag heb?

Ik heb op het moment nog een Iphone 5 en wil een iphone 7 aanschaffen. Nu heb ik altijd 64GB gehad en die hoeveelheid vond ik fijn. Maar ik heb nu ook extra iCloud ruimte aangeschaft, in totaal 200GB. Heb ik dan nog wel die 64GB nodig? Of kan ik het ook met 32GB in combinatie met de 200GB iCloud?

De vraag is dus, vult dat elkaar aan of zijn het opslagplekken die beide andere functies hebben? En wat is dan het verschil?

Wie kan mij helpen?
Groet,
Lizette
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EAM Nouwens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mijn advies is om eerst te kijken wat je aan opslag nu hebt van je oude toestel. Als je ziet dat je nooit aan die 64GB komt, dan zou je het niet hoeven doen. Maar apps worden elke keer groter en groter en dan is de vraag of je het op je toestel nog kan downloaden. 200GB in je iCloud staat los van apps op je toestel, dat is meer voor foto's, muziek, bestanden die je hebt gemaakt en copy van spelletjes en/of gesprekken in je WhatsApp.

Als ik in je schoenen zou staan dan ging ik echt voor de 64GB. Beter iets meer dan straks met een zuur gezicht niet voldoende te hebben. Maar dat is mijn advies 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EAM Nouwens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mijn advies is om eerst te kijken wat je aan opslag nu hebt van je oude toestel. Als je ziet dat je nooit aan die 64GB komt, dan zou je het niet hoeven doen. Maar apps worden elke keer groter en groter en dan is de vraag of je het op je toestel nog kan downloaden. 200GB in je iCloud staat los van apps op je toestel, dat is meer voor foto's, muziek, bestanden die je hebt gemaakt en copy van spelletjes en/of gesprekken in je WhatsApp.

Als ik in je schoenen zou staan dan ging ik echt voor de 64GB. Beter iets meer dan straks met een zuur gezicht niet voldoende te hebben. Maar dat is mijn advies 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
En daarnaast is ook fijn om ruimte over te hebben voor de software update. Ik zou idd liever iets te veel hebben, dan na de hand te kort EAM Nouwens
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de informatie van Steven en Energieboy duidelijk @EAM Nouwens?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic