Mimakkel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb ik next?

MIjn telefoon is kapot. Abbo loopt af in december. Heb ik Vodafone next? Heb mijn toestel laatst afgekocht ivm hypotheek afsluiten. Hij is helaas nu kapot. Kan ik naar een winkel gaan en een nieuwe uitzoeken en alvast verlengen?

Mvg Maikel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Mimakkel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Iedereen die een abonnement heeft bij Vodafone kan gebruik maken van Vodafone Next. Met Vodafone Next kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Je hebt je toestel afgekocht omdat je een hypotheek ging afsluiten, dat is nodig omdat je van veel hypotheek verstrekkers geen BKR melding mag hebben. Nu heb je al een hypotheek en is het minder erg om nu wel een melding te krijgen bij het BKR vanuit Vodafone, mits deze je accepteren natuurlijk (Is die lening hoger dan € 250, dan doen ze weer een creditcheck en inkomens- en lastentoets.).

Je kunt dus gerust naar een Vodafone winkel gaan om te vragen of ze je kunnen helpen met Vodafone Next en om te kijken of het BKR niet moeilijk doet als je je toestel op afbetaling koopt. Het kan dus altijd nog zijn dat het BKR een melding geeft maar daar kom je alleen achter door langs de Winkel te gaan.

Succes en ik hoop dat het allemaal lukt.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Mimakkel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Iedereen die een abonnement heeft bij Vodafone kan gebruik maken van Vodafone Next. Met Vodafone Next kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Je hebt je toestel afgekocht omdat je een hypotheek ging afsluiten, dat is nodig omdat je van veel hypotheek verstrekkers geen BKR melding mag hebben. Nu heb je al een hypotheek en is het minder erg om nu wel een melding te krijgen bij het BKR vanuit Vodafone, mits deze je accepteren natuurlijk (Is die lening hoger dan € 250, dan doen ze weer een creditcheck en inkomens- en lastentoets.).

Je kunt dus gerust naar een Vodafone winkel gaan om te vragen of ze je kunnen helpen met Vodafone Next en om te kijken of het BKR niet moeilijk doet als je je toestel op afbetaling koopt. Het kan dus altijd nog zijn dat het BKR een melding geeft maar daar kom je alleen achter door langs de Winkel te gaan.

Succes en ik hoop dat het allemaal lukt.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Mimakkel?
Mimakkel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Thanks!! Ik ga vanavond naar de winkel!!

Mvgg
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic