Moto58

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het aantal gig wat je exstra krijgt

ik heb sinds vandaag een abbo bij vodavone van ''alles in 1 wereld''
ik zie nergens terug dat ik 2 gig extra krijg zoals ik wel in mijn contract zag staan ,
hoe werkt dit hier bij .

alvast dank
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Moto58

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra de extra's worden aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd. Je ziet in My Vodafone de dubbele data vanaf dat moment erbij staan en op je factuur evt. een korting.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Moto58

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt.

De Alles in 1 op reis wereld is een BloX voor buiten de EU.
Bedoel je de dubbele data vanuit Ziggo?
Moto58
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke ..ik heb een abbo van 2gig per maand en zou daar 2gig exstra bij krijgen als lid va n ziggo werd mij verteld..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Moto58

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra de extra's worden aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd. Je ziet in My Vodafone de dubbele data vanaf dat moment erbij staan en op je factuur evt. een korting.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Moto58?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic