Wilcopijnenburg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe in godsnaam contact

Al 5 maanden bezig om iets voor elkaar te krijgen
teveel ok hoer allemaal te beschrijven en vervolgens nooit geen belofte nagekomen.
Betalen elke maand en kunnen niet bellen ala we willen.
Winkel, klantenservice het helpt allemaal niks.
HELP!!!
Vodafone is al 15 jaar mijn provider maar ala er echt een probleem is dan laten ze je O in de stront zakken.
na de laatste aanvaring weet ik het zeker maar Vodafone is niet rhus.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik begrijp je frustratie Wilcopijnenburg, maar via de Community zijn onze mogelijkheden hierin beperkt. Buiten het feit dat je ook niet duidelijk aangeeft wat er aan de hand is natuurlijk... Mochten we jou concreet van (algemene) informatie kunnen voorzien, dan horen we het graag. Specifieke klachten waarbij klantgegevens en systemen nodig zijn, kunnen we helaas via deze weg inderdaad niet voor je oplossen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wilcopijnenburg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Flinke uitspraken met woorden die je denk ik ook niet zou gebruiken als je ergens anders problemen hebt?! Snap best dat je ergens boos over bent maar dat je van Vodafone ergens doorheen mag zakken, dat zal vast meevallen.

Wat is de uitdaging waar je mee zit? Is het iets administratiefs of juist iets met je toestel? Voordat je onze lieve heer er bij wilt halen, lijkt het me beter om er iemand bij te halen die je wel kan helpen. Is het erg complex en wat heb je inmiddels gedaan om contact te leggen (bedoel ik specifiek meer info)?

klantenservice van Vodafone bellen of een chat starten. Een privé bericht sturen via Facebook of Twitter?

Heb je dat allemaal al gedaan?
Eventueel is er hier een moderator aanwezig die je misschien wel kan helpen. Dat is Steven en hij werkt bij Vodafone. Zeg niet dat hij je uitdaging kan aannemen om op te lossen, maar je kan hem al wel voorzien van informatie. Ik kan je niet helpen want ik ben ook maar een klant en dit is een klanten helpt klanten community. Met simpele vragen zou ik kunnen helpen.

Steven komt zo nu en dan langs, dus het kan even duren, maar hij ziet je bericht wel. Via Facebook en Twitter werken ze alles op volgorde af, dus als het er druk is, ook even geduld.

Hoe dan ook, het zal vast allemaal wel goed komen en dan hoop ik dat je weer tevreden bent. Niet al te druk maken vandaag, het kan nog een flinke warme dag worden.

Oh ja, als het nu mogelijk is om het te laten oplossen in een winkel, ga dan daar even langs!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met onze klantenservice opgenomen Wilcopijnenburg of kunnen we je via de Community nog helpen?
Wilcopijnenburg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld , gemaild ben in de winkel geweest maar niets of niemand kan wat doen.
Dus tja zeg het maar we staan als klant werkelijk voor een betonnen muur
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik begrijp je frustratie Wilcopijnenburg, maar via de Community zijn onze mogelijkheden hierin beperkt. Buiten het feit dat je ook niet duidelijk aangeeft wat er aan de hand is natuurlijk... Mochten we jou concreet van (algemene) informatie kunnen voorzien, dan horen we het graag. Specifieke klachten waarbij klantgegevens en systemen nodig zijn, kunnen we helaas via deze weg inderdaad niet voor je oplossen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic