hvanswoll37

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

hoe kan ik een niet-meer-in-gebruik-zijnd account verwijderen

Goedendag allen,
Ik ben een tijd geleden overgegaan van een rekening-account naar een prepaid-account. De accounts hebben twee afzonderlijke nummers. Ik wil graag het niet-meer-in-gebruik-zijnde rekening-account verwijderen. Ik ben in het buitenland en heb een andere telefoon waar mijn NL-microsim niet zo maar in past. De NL-sim is dus niet standaard in gebruik. Vodafone verstrekt geen e-mailadres op haar website, hetgeen overigens wettelijk verboden is (BW Boek 3, Titel 1, Afdeling 1A, Artikel 15d, lid 1, punt b. (en c. waarschijnlijk)
Mijn vraag. Is er een methode om een niet-meer-in-gebruik-zijnd account te verwijderen zonder de klantenservice te bellen?
Hartelijk dank
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hvanswoll37
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
@Steven,
Heb inmiddels antwoord gekregen op een mail die ik via het webformulier kon wegsturen. Klantenservice heeft het doorgegeven aan ??? (waarschijnlijk De Administratie) en heeft mij gezegd dat het wel zo'n 6 weken kan duren. No problema, daar is het wachten nu op.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hvanswoll37
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Vodafone van Vodafone. Zoals aangegeven, door te bellen, maar ook door een chat te starten met een medewerker (als daar mensen aanwezig zijn op dat moment en het niet te druk is). En je kan Vodafone bereiken door ze een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter.

Het is ook mogelijk om via de website een e-mail te sturen via een formulier: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/ En mocht dit alles niet voldoende zijn dan kan je ook nog een Vodafone winkel bezoeken.

Mocht je NL Simkaart niet meer passen dan kan je deze opnieuw aanvragen, voor meer info zie: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren en nog een fijne 2019 gewenst 🙂
hvanswoll37
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
@Energyboy
Super berdankt. Kon het e-mail formulier op de website niet vinden, maar met jouw link gaat het goed. Chat is ook een idee waar ik zelf niet opgekomen was. Dus dank.
Toch een paar aanvullingen. Ben tot maart in Curacao, is 5 uur tijdverschil met NL dus chatten in de vroege morgen hier is in de middag in NL en een winkel bezoeken om de simkaart passend te maken is wat omslachtig . Daarbij, op mijn 81e ben ik nog niet zo vertrouwd met Facebook en Twitter..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
1x een andere tijd opstaan, dat moet wel lukken :wink:
Even chatten en dan denk ik dat het wel opgelost is en wat je zegt, bellen vanuit Curacao is ook zo duur en langs een Vodafone winkel lopen is natuurlijk ook niet te doen. Misschien een tip voor Vodafone, een winkel op Curacao openen 🙂

Chatten kan overigens de gehele dag door hoor, dus eigenlijk hoef je er niet speciaal vroeg voor je bed uit. Als ze het druk hebben of er zit niemand dan merk je dat snel genoeg. Maar 9 van de 10x zit er wel iemand die je kan helpen!

Succes en nog een hele fijne tijd in Curacao 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is inmiddels het account voor je verwijderd hvanswoll37?
hvanswoll37
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
@Steven,
Heb inmiddels antwoord gekregen op een mail die ik via het webformulier kon wegsturen. Klantenservice heeft het doorgegeven aan ??? (waarschijnlijk De Administratie) en heeft mij gezegd dat het wel zo'n 6 weken kan duren. No problema, daar is het wachten nu op.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top, fijn om te lezen dat het aangemeld is en opgepakt wordt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum kunnen we dit verder niet opvolgen. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic