AlFolk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mezelf aanmelden als gemachtigde bij Vodafone zakelijk

Wij hebben een zakelijk account bij Vodafone. Nu staat als contactpersoon de directeur. Maar meestal moet ik bellen om iets te regelen. Welk formulier kan ik gebruiken om mezelf aan te melden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi AlFolk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag en ik zou zeggen, neem contact op met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Want bij een particuliere klant moet altijd de persoon op het contact bellen en kan je daar geen andere naam zetten. Of dit bij zakelijk zo is of dat je de mogelijkheid hebt om iemand toe te voegen, weet ik niet.

Ga naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/zakelijk/kleinbedrijf/
In het midden zie je: Bel mij nu - Chat met ons - Maak een afspraak

Kies een van deze mogelijkheden om in contact te komen met de zakelijke klantenservice en dan kunnen die je verder helpen. Chatten is natuurlijk het makkelijkste en het snelst, denk ik. Wil je nog even laten weten wat je hebt gedaan en wat Vodafone daarop heeft laten weten? Dan weten de klanten hier op de Community het ook en daar help je ze weer mee. Bedankt alvast!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi AlFolk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag en ik zou zeggen, neem contact op met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Want bij een particuliere klant moet altijd de persoon op het contact bellen en kan je daar geen andere naam zetten. Of dit bij zakelijk zo is of dat je de mogelijkheid hebt om iemand toe te voegen, weet ik niet.

Ga naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/zakelijk/kleinbedrijf/
In het midden zie je: Bel mij nu - Chat met ons - Maak een afspraak

Kies een van deze mogelijkheden om in contact te komen met de zakelijke klantenservice en dan kunnen die je verder helpen. Chatten is natuurlijk het makkelijkste en het snelst, denk ik. Wil je nog even laten weten wat je hebt gedaan en wat Vodafone daarop heeft laten weten? Dan weten de klanten hier op de Community het ook en daar help je ze weer mee. Bedankt alvast!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic