1
Vraag
2
Reacties
thhem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn verbruik inzien?

ik zou graag willen weten wat ik deze maand aan tijd heb verbelt .waar is dat te zien

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je zult dan inderdaad alles bij elkaar op moeten tellen. Je kunt ook je belbundel (aantal minuten - huidige belminuten doen) Dan zie je precies wat je verbruikt hebt. Mocht je willen dat ik het voor je opvraag voor de afgelopen 3 maanden, stuur mij dan de volgende gegevens via een privébericht: naam, adres, postcode, mobiel nummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer @thhem .

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @thhem 
Dit kan je zien in je My Vodafone.

Open My Vodafone app en ga naar rekeningen en dan naar de maand welke je de bel tijd wilt zien. En druk dan op bekijk details gebruik. 

Wil je van de maand januari weten, klik dan in My Vodafone op Tegoed en bekijk onder tegoed opties, je verbruik bekijken. Dan krijg je alles te zien van deze maand, welke je hebt gebeld of hoeveel data je hebt gebruikt. 

Laat nog even weten of het is gelukt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het kunnen vinden @thhem?

thhem
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Beste Steven 

ik begrijp wat je bedoeld …. maar om het totaal belgedrag  van de maand te weten zal je alle berichten 

moeten optellen , en dat is als je veel belt  wel wat .  Mijn abonnement loopt af en het is wel makkelijk om te weten welke bundel ik moet hebben

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je zult dan inderdaad alles bij elkaar op moeten tellen. Je kunt ook je belbundel (aantal minuten - huidige belminuten doen) Dan zie je precies wat je verbruikt hebt. Mocht je willen dat ik het voor je opvraag voor de afgelopen 3 maanden, stuur mij dan de volgende gegevens via een privébericht: naam, adres, postcode, mobiel nummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer @thhem .

thhem
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt Steven 

groetjes

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic