CNH

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn verbruik (minuten, sms, MB's) van de vorige maand inzien voordat ik de rekening heb ontvangen?

Voor mijn werk moet ik vaak bellen. Daardoor komt het met enige regelmaat voor dat ik over mijn belminuten heenga. Om deze kosten te kunnen declareren, heb ik mijn verbruiksgegevens nodig.

Nu kan ik tijdens de maand netjes mijn tegoed bekijken, en van verleden maanden staat het in de details van de rekeningen. Die rekening komt echter pas erg laat in de maand (vaak rond de 17e pas). Als ik daarvoor wil kunnen zien wat mijn verbruik van de vorige maand was, lijkt dit onmogelijk. Hoe kan ik deze gegevens toch inzien?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helaas is dit niet mogelijk met de systemen waarmee wij werken CNH
Zodra de maand voorbij is, wordt er per incassodatum de facturen klaar gezet. Hierdoor is het niet mogelijk om de factuur eerder in te zien. Ik zal je feedback hierover intern aankaarten. Hopelijk wordt het in de toekomst aangepast.

Betreft de incasso datum: je geeft aan dat de factuur rond de 17e betaald moet worden. Dit betekent dat de factuur rond de 12e klaar staat. Of bedoel je dat de factuur pas de 17e klaar staat en hij rond de 23e wordt afgeschreven?
Normaal gesproken moet een factuur binnen 5 dagen voldaan worden. Dit kan aangepast worden naar evt 13 dagen. Is dit een optie voor je en hebben mijn collega's dit al aangepast voor je?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi CNH

Welkom op de Community!
Zodra de factuur klaar staat (factuur mei), kun je het verbruik van april inzien.
De factuur zie je terug in My vodafone onder het kopje rekeningen. Mocht je de rekening eerder willen inzien, dan is het mogelijk om de incassodatum aan te passen. Hierdoor kan hij eerder of juist later (afhankelijk van wat het makkelijkste is). beschikbaar komen.
Mocht je dit willen, stuur ons dan even berichtje via Facebook , Twitter of via de chat.
Laat je weten of het gelukt is?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag een update CNH. Mochten we deze niet ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
CNH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice over het vervroegen van de incassodatum, om zo eerder een rekening te kunnen ontvangen. Dit bleek niet mogelijk, omdat alle slots eerder in de maand momenteel vol zitten.

Wat me niet helemaal duidelijk is, is waarom het überhaupt zo moeilijk is om direct een rekening/factuur aan te maken aan 't eind van de maand, los van wanneer die geïncasseerd wordt. Mijns inziens kan het een prima eerder gebeuren dan het ander. Een andere oplossing zou zijn om het historisch verbruik inzichtelijk te maken in de app, dan wel online in myVodafone. Bij andere diensten, bijvoorbeeld een energieleverancier, is dit geen enkel probleem. Waarom bij Vodafone wel?

Hoe dan ook, de conclusie is dus dat mijn probleem niet is opgelost, maar dat er ook geen oplossing lijkt te zijn binnen de huidige mogelijkheden die Vodafone op dit moment biedt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helaas is dit niet mogelijk met de systemen waarmee wij werken CNH
Zodra de maand voorbij is, wordt er per incassodatum de facturen klaar gezet. Hierdoor is het niet mogelijk om de factuur eerder in te zien. Ik zal je feedback hierover intern aankaarten. Hopelijk wordt het in de toekomst aangepast.

Betreft de incasso datum: je geeft aan dat de factuur rond de 17e betaald moet worden. Dit betekent dat de factuur rond de 12e klaar staat. Of bedoel je dat de factuur pas de 17e klaar staat en hij rond de 23e wordt afgeschreven?
Normaal gesproken moet een factuur binnen 5 dagen voldaan worden. Dit kan aangepast worden naar evt 13 dagen. Is dit een optie voor je en hebben mijn collega's dit al aangepast voor je?
CNH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas is dit niet mogelijk met de systemen waarmee wij werken @CNH Zodra de maand voorbij is, wordt er per incassodatum de facturen klaar gezet. Hierdoor is het niet mogelijk om de factuur eerder in te zien.


Dat is jammer om te horen.

Betreft de incasso datum: je geeft aan dat de factuur rond de 17e betaald moet worden. Dit betekent dat de factuur rond de 12e klaar staat. Of bedoel je dat de factuur pas de 17e klaar staat en hij rond de 23e wordt afgeschreven?
Normaal gesproken moet een factuur binnen 5 dagen voldaan worden. Dit kan aangepast worden naar evt 13 dagen. Is dit een optie voor je en hebben mijn collega's dit al aangepast voor je?


De factuur staat de 17e klaar en wordt inderdaad pas een paar dagen later (22e) geïncasseerd. Als de betalingstermijn wordt aangepast naar 13 dagen, haalt dat dan de factuurdatum naar voren of de schuift het juist de incassodatum naar achteren?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan schuift de incassodatum naar achteren CNH
Dus als hij op de 17e klaar staat, dan is de incasso rond de 29e/ 30e.
Mocht je dat willen, stuur mij dan even de volgende gegevens via een privébericht:

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie:
- Naam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer?
Dankjewel alvast!

Heb je een wachtwoord afgesproken met de klantenservice, dan ontvang ik het graag het wachtwoord en je 06-nummer in plaats van de bovenstaande gegevens.
CNH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven ,

Dat is niet nodig, ik ben enkel geïnteresseerd in het naar voren halen van de factuurdatum, maar begrijp inmiddels dat dit niet mogelijk is. Bedankt voor je hulp.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan CNH :relaxed:

Ik zal binnenkort het topic sluiten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic