Appie65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik reageren op een email van Vodafone?

Goedendag,

ik heb een vraag gesteld aan de Vodafone klantenservice (telefonisch). Op grond hiervan is een case aangemaakt. Hierover heb ik een email ontvangen en is de case gesloten. Echter, het antwoord is totaal onbevredigend, blijkbaar is de beschrijving van klantenservice onvolledig geweest. Ik wil graag reageren op het antwoord van Christiaan van Team Vodafone. Echter, de email is gestuurd vanaf donotreply@vodafone.nl en ook info@vodafone.nl is afgesloten. Hoe kan ik reageren op de email van Team Vodafone?

Hartelijk dank,

Albert
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Appie65
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan zo ie zo contact opnemen door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter en je kan ook een chat starten met een medewerker van Vodafone. Deze mensen kunnen voor je kijken in het systeem.

Eventueel zou je nog het online formulier kunnen gebruiken om een mail terug te sturen:
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

Via deze wegen moet het je toch lukken om een duidelijk antwoord te krijgen en/of meer info te geven over de vraag die je had. Laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Appie65
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan zo ie zo contact opnemen door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter en je kan ook een chat starten met een medewerker van Vodafone. Deze mensen kunnen voor je kijken in het systeem.

Eventueel zou je nog het online formulier kunnen gebruiken om een mail terug te sturen:
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

Via deze wegen moet het je toch lukken om een duidelijk antwoord te krijgen en/of meer info te geven over de vraag die je had. Laat nog even weten of het is gelukt.
Appie65
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ha Energieboy,

Hartelijk dank voor je hulp en je snelle reaktie.

Ik heb inmiddels twee maal een uur met de klantenservice gesproken en zij hebben de case aangemaakt. Ik heb niet zo'n behoefte om nu weer het hele verhaal te doen aan iemand die het dan weer verkeerd doorgeeft. Waarom kan ik niet gewoon direct reageren naar de persoon die mij een email heeft gestuurd en de case in ieder geval in behandeling heeft gehad (maar nog niet goed begrijpt)?

Maar goed, ik heb nu het email formulier weer ingevuld met de email die ik inmiddels als reaktie had opgesteld als pdf in bijlage toegevoegd. Ik ga er vanuit dat Team Vodafone hierop net zo snel reageert als jij 🙂

Nogmaals bedankt, ik zal je op de hoogte houden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Appie65

Via de e-mail wordt er binnen 5 werkdagen gereageerd op je mail. Als een onderzoek gesloten is, dan is het helaas niet meer mogelijk om te reageren. Staat het onderzoek nog open en hij is zichtbaar in My Vodafone (website) dan kun je via daar in het onderzoek reageren. Ik zou het heel graag voor je willen oppakken, maar vanuit hier heb ik de mogelijkheid niet om in de systemen gegevens in te zien. Dit is wegens privacy redenen.
Laat je weten hoe het is afgelopen en of je een reactie hebt ontvangen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons Appie65?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic