Vogel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kom ik aan de pakbon?

Bij dynalogic zijn ze mijn telefoon kwijt geraakt en nu vragen ze om een aankoopbon nu heb ik wel het contract gevonden maar daar staat het imei nummer niet op. Hoe kom ik aan de pakbon?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Vogel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oh nee, dat meen je niet... Jeetje, dat is wel heel erg vervelend zeg!
Een kopie van je contract of bv van een pakbon of aankoopbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt.

Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Je kan ook, als je het sneller wenst, contact opnemen via een chat te starten met Vodafone. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en je verder helpen dan dat ik hier kan doen. Laat nog even weten of het is gelukt, bedankt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Vogel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oh nee, dat meen je niet... Jeetje, dat is wel heel erg vervelend zeg!
Een kopie van je contract of bv van een pakbon of aankoopbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt.

Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Je kan ook, als je het sneller wenst, contact opnemen via een chat te starten met Vodafone. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en je verder helpen dan dat ik hier kan doen. Laat nog even weten of het is gelukt, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels de pakbon kunnen opvragen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, wordt het topic binnenkort gesloten Vogel
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic