Superbuls

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe koppel ik een bestaand Netflix account aan mijn nieuwe Vodafone abonnement?

Ik wil graag mijn Netflix account betalen via Vodafone.
Groet,
Roland
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Superbuls
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je nieuwe abonnement is toch gewoon met hetzelfde nummer als je al had?
Want dan zal Netflix deze gewoon van je rekening af blijven schrijven, normaal gezien.

Inloggen op Netflix en in de administratie kijken, zie je dan dat daar staat dat je betaling via Vodafone loopt? Zo niet, dan kan je hier kijken hoe te doen: https://help.netflix.com/nl/node/23732

Lukt het nu helemaal niet, neem dan contact op met Vodafone via Facebook en/of Twitter via een privé berichtje en die mensen kunnen je verder helpen. Wil je sneller antwoord dan kan je ook een chat starten met de klantenservice van Vodafone en die helpen je dan verder.

Via hier is het niet mogelijk ivm privacy en omdat dit een klanten helpt klanten Community is.
Laat je nog even weten of het is gelukt, alvast bedankt en succes! (en kijk plezier natuurlijk) 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Superbuls
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je nieuwe abonnement is toch gewoon met hetzelfde nummer als je al had?
Want dan zal Netflix deze gewoon van je rekening af blijven schrijven, normaal gezien.

Inloggen op Netflix en in de administratie kijken, zie je dan dat daar staat dat je betaling via Vodafone loopt? Zo niet, dan kan je hier kijken hoe te doen: https://help.netflix.com/nl/node/23732

Lukt het nu helemaal niet, neem dan contact op met Vodafone via Facebook en/of Twitter via een privé berichtje en die mensen kunnen je verder helpen. Wil je sneller antwoord dan kan je ook een chat starten met de klantenservice van Vodafone en die helpen je dan verder.

Via hier is het niet mogelijk ivm privacy en omdat dit een klanten helpt klanten Community is.
Laat je nog even weten of het is gelukt, alvast bedankt en succes! (en kijk plezier natuurlijk) 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt Superbuls?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, zal het topic gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic