prennie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe zet ik internet op een prepaid simkaart uit?

Ik gebruik mijn prepaid simkaart van Vodafone alleen om te bellen. Hoe voorkom ik dat er (per ongeluk) data wordt gebruikt? Kan dat uitgezet worden? Ik heb namelijk een tweede simkaart in mijn telefoon zitten (andere provider, ander nummer), welke wél verbinding moet kunnen maken met internet. Simpelweg de 4G verbinding uitzetten kan dus volgens mij niet… of dat moet per simkaart in te stellen zijn….

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @prennie 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Als het goed is kan je bij elk mobiel onder instellingen je mobiele data uitzetten. Je kan dan nog wel gewoon bellen en gebeld worden maar dan gebruik je geen data meer. Zoek even onder google naar internetdata uitzetten (en dan de naam van je toestel). Je krijgt dan vast een lijst met sites die je daarin kunnen helpen om dit uit te zetten.

Laat nog even weten of het is gelukt of niet.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @prennie 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Als het goed is kan je bij elk mobiel onder instellingen je mobiele data uitzetten. Je kan dan nog wel gewoon bellen en gebeld worden maar dan gebruik je geen data meer. Zoek even onder google naar internetdata uitzetten (en dan de naam van je toestel). Je krijgt dan vast een lijst met sites die je daarin kunnen helpen om dit uit te zetten.

Laat nog even weten of het is gelukt of niet.

prennie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Energienota,

 

Uiteraard kan ik internet uitzetten, maar ik wil dus met Sim1 wel internet kunnen gebruiken en met Sim2 absoluut niet.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Opzoeken in je gebruiksaanwijzing van het toestel. Als je dat op Google intikt dan krijg je vast uitleg. Ik kan zo niet zien welk toestel je hebt, kan daarom niet voor je mee zoeken. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @prennie ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen @prennie, dan zullen we het topic binnenkort sluiten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic