Beantwoord

Hoelang tot mijn nummer is aangemeld bij Vodafone?


Dag,

Op 06-12-2018 heb ik een abbo afgesloten bij Vodafone met een telefoon. Hierbij heb ik gekozen voor nummerbehoud en na de bevestiging van mijn oude provider (Youfone) was alles goed. Vandaag (08-01-2019) is mijn abbo bij Vodafone ingegaan.

Nu was mijn vraag, hoe lang duurt het tot mijn nummer is toegevoegd op het netwerk zodat ik kan bellen en gebeld kan worden ect? Bij mijn mobiele netwerk staat al wel VF NL als netwerk beheerder, maar ik heb nog geen bereik.
icon

Beste antwoord door Energieboy 8 januari 2019, 12:09

Hoi @Brian van Baaren
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je over bent gegaan naar Vodafone. Het best wat je even kunt doen is je toestel even uitzetten en daarna weer aan. Het kan soms wel even duren maar dit is de beste oplossing. Als dat niet wil lukken dan handmatig je netwerk kiezen voor Vodafone of je toestel de netwerkinstellingen laten vergeten en dan moet het ook weer goed komen.

Eigenlijk, als je Vodafone NL al ziet dan zou je moeten kunnen bellen. Maar probeer het even wat ik hier boven aangaf, dat moet goed gaan. Als het niet lukt, laat het nog even weten of neem even contact op met de klantenservice van Vodafone. Maar dat zou ik pas later op de dag doen want ze kunnen daar de gehele dag over doen!!

Succes en laat nog even weten of het is gelukt 🙂

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Brian van Baaren
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je over bent gegaan naar Vodafone. Het best wat je even kunt doen is je toestel even uitzetten en daarna weer aan. Het kan soms wel even duren maar dit is de beste oplossing. Als dat niet wil lukken dan handmatig je netwerk kiezen voor Vodafone of je toestel de netwerkinstellingen laten vergeten en dan moet het ook weer goed komen.

Eigenlijk, als je Vodafone NL al ziet dan zou je moeten kunnen bellen. Maar probeer het even wat ik hier boven aangaf, dat moet goed gaan. Als het niet lukt, laat het nog even weten of neem even contact op met de klantenservice van Vodafone. Maar dat zou ik pas later op de dag doen want ze kunnen daar de gehele dag over doen!!

Succes en laat nog even weten of het is gelukt 🙂
Bedankt voor je reactie.

Ik had even gebeld met Vodafone en mijn nummer zou later op de dag (rond een uur of 17:00) geactiveerd worden. Om 17:00 even de mobiel aan en uit gedaan en hij deed het!
ah top 🙂 fijn om te lezen dat je nummer actief is @Brian van Baaren
Welkom bij VodafoneZiggo 🙂
Topic gesloten.