Henryvdk

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Huawei mate 20 lite geluid inkomende Gmail wijzigen

Heb ik het goed gezien dat men het geluid voor een inkomende gmail op dit toestel niet kunt wijzigen?

Als ik naar de app ga, mijn Gmail account kies en naar meldingen ga kan ik het geluid voor meldingen aan of uitzetten maar ik kan niet de melding toon wijzigen.

Op mijn vorige toestellen kon ik dit wel. Dit waren overigens geen Huawei telefoons.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Henryvdk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ben er niet helemaal in thuis en hoop dat er iemand langs komt die je kan helpen. Misschien kan je ook eens kijken op de website van Huawei of ze daar een community (forum) hebben waar je deze vraag kunt stellen. Denk dat je daar sneller antwoord hebt dan hier.

Ik heb nog deze pagina gevonden, misschien kan je er iets mee (al is het maar om te zien of er iets staat van deze info in je telefoon): https://www.droidapp.nl/tips-en-tricks/notificaties-inschakelen-meldingen-huawei-smartphone/

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Volgens mij moet je dit wel kunnen wijzigen Henryvdk.
Kun je eens naar Instellingen > Geluiden gaan?
Als het goed is moet je het hier kunnen aanpassen.

Mocht dat niet werken, dan mag je eens naar Instellingen > Meldingen -Gmail - E-mail/geluid. Als het goed is moet je hier ook een beltoon kunnen selecteren.
Kun je laten weten of het gelukt is?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Henryvdk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ben er niet helemaal in thuis en hoop dat er iemand langs komt die je kan helpen. Misschien kan je ook eens kijken op de website van Huawei of ze daar een community (forum) hebben waar je deze vraag kunt stellen. Denk dat je daar sneller antwoord hebt dan hier.

Ik heb nog deze pagina gevonden, misschien kan je er iets mee (al is het maar om te zien of er iets staat van deze info in je telefoon): https://www.droidapp.nl/tips-en-tricks/notificaties-inschakelen-meldingen-huawei-smartphone/
Henryvdk
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven wrote:
Volgens mij moet je dit wel kunnen wijzigen Henryvdk.
Kun je eens naar Instellingen > Geluiden gaan?
Als het goed is moet je het hier kunnen aanpassen.

Mocht dat niet werken, dan mag je eens naar Instellingen > Meldingen -Gmail - E-mail/geluid. Als het goed is moet je hier ook een beltoon kunnen selecteren.
Kun je laten weten of het gelukt is?

Nee Steven, dit gaat niet lukken. Als ik naar geluid ga dan kun je alleen het geluid wijzigen van agenda, mail en berichten. De standaard melding toon dus. Maw je kunt niet voor elke app een afzonderlijk geluid instellen en dat kon ik op mijn Samsung altijd wel.

Ik deed dat door meen ik naar Gmail te gaan, mijn account te kiezen en daar kon ik het wijzigen. Via ZEDGE een geluid gedownload specifiek voor inkomende Gmail maar ik kan het niet aanpassen.

Mvg

- Henry
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ben bang dat het op een andere manier niet mogelijk is bij Huawei. Het klopt inderdaad wat je aangeeft. BiJ Samsung kan dit op verschillende manieren.
Henryvdk
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven wrote:
Ik ben bang dat het op een andere manier niet mogelijk is bij Huawei. Het klopt inderdaad wat je aangeeft. BiJ Samsung kan dit op verschillende manieren.

Ja helaas. Hopenlijk zal Huawei dit in een volgende software update aanpassen alhoewel de prioriteit niet hoog zal zijn vermoed ik.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad je aan om eens deze vraag neer te leggen bij Huawei zelf. Eventueel via hun forum.
Henryvdk
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steven wrote:
Ik raad je aan om eens deze vraag neer te leggen bij Huawei zelf. Eventueel via hun forum.

Goed idee. Will do.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Mocht je een reactie gekregen hebben die wellicht ook interessant is voor andere Huawei gebruikers op deze Community, lezen wij die graag Henryvdk 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic