server666

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei P30 pro black 256 besteld 06042019 - tot op vandaag niet eens een bericht gehad van Vodafone

Ik heb 6 april 2019 deze smartphone besteld en in de winkel zei men, wacht tot komende week maandag, dan hoor je wat van Vodafone. Tot op heden niets gehoord en ook geen e-mail van Vodafone helpdesk ontvangen.
Wie kan mij hier mee snel helpen?
De actie van Sonos en lader draadloos Huawei kan ik ook op deze langzame manier niet echt claimen, wat is dit voor vreemde gang van zaken Vodafone?

Graag een service-bericht aub naar mij sturen zoals het hoort, als iets vertraagd of als de zaak chaotisch wordt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi server666

Ik begrijp je frustratie. Zover ik weet worden er volgende week toestellen uitgestuurd. Wij zijn hierin afhankelijk van de levering van Huawei. Hierdoor heb je helaas het toestel nog niet ontvangen.
Als het goed is krijg je een sms zodra het toestel naar je verstuurd wordt. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.

Via de Community heb ik helaas geen inzicht in gegevens of orders. Ik durf dan ook niet te zeggen wanneer jij het toestel ontvangt.

Zodra je een klacht indient, zal het onderzocht moeten worden. Daar gaat dan ook tijd overheen. Vandaar dat je een reactie krijgt dat er binnen 5 werkdagen een antwoord wordt gestuurd. DIt is altijd zo geweest.

Bekijk in context

24 Reacties 24
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi server666
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn inmiddels al meerdere topics gestart met dit onderwerp. Als je zoekt in de community op Huawei en P30 dan krijg je ze gelijk te zien. Meest actuele stukje is deze topic: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/wanneer-wordt-de-p30-pro-geleverd-pre-order-298764/index2.h...

Daarin kan je ook lezen dat je nog tot 31 mei kunt aanmelden voor het krijgen van het Huawei cadeau. Op dit moment is er nog geen duidelijkheid. Alleen dat Huawei de leveringen niet goed op orde heeft, niet alleen bij Vodafone, ook bij andere providers.

In de Community kunnen we je niet verder helpen. Als de moderator meer inzicht heeft en meer weet dan zullen die dit melden op de Community.
server666
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy,

Dank voor eerste response over Sonos en draadloze lader.

Maar nu over de smartphone; is dit de normale gang van zaken die jullie gebruiken bij vaste klanten, geen reactie van jullie verkoopafdeling?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi server666
Ik werk niet bij Vodafone dus daar kan ik je geen antwoord op geven. Dit is een klanten helpt klanten Community en wij helpen klanten onder elkaar.

De uitleg van Vodafone, die ik heb vernomen omdat ik me er een beetje in hebt verdiept, ligt het aan de levering van Huawei. Wat er verder is kan ik je dus niet zeggen en waarom de klantenservice hier niets op kan zeggen of dat gesprekken niet goed overkomen, kan ik je niet mee helpen.

Op dit moment is het echt wachten.
server666
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ddank voor je 2e Reactie, erg leuk van je!

Ik heb al een formele klacht ingediend en wacht de reactie af.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je ook geen sms ontvangen over de levering server666? De meeste hebben een sms ontvangen dat de verwachting is dat de levering in week 16 zal plaats vinden.
Hij is nog niet eerder uitgestuurd omdat wij afhankelijk zijn van de levering vanuit Huawei.
Normaal gesproken krijg je binnen een week een sms over de levering.
Ik zal je feedback intern aankaarten, zodat er meer communicatie rondom de levering komt. Mijn collega's van de afdeling status order hadden dit ook kunnen vertellen aan je. Mijn excuses namens Vodafone hiervoor!
server666
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Heb je ook geen sms ontvangen over de levering server666? De meeste hebben een sms ontvangen dat de verwachting is dat de levering in week 16 zal plaats vinden.
Hij is nog niet eerder uitgestuurd omdat wij afhankelijk zijn van de levering vanuit Huawei.
Normaal gesproken krijg je binnen een week een sms over de levering.
Ik zal je feedback intern aankaarten, zodat er meer communicatie rondom de levering komt. Mijn collega's van de afdeling status order hadden dit ook kunnen vertellen aan je. Mijn excuses namens Vodafone hiervoor!

Neen, geen sms, niets , nada!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan ga ik dit er ook bij vermelden. Heb jij verder niks aan maar ik hoop dat ik op deze manier het traject kan verbeteren omtrent het leveren.
Wanneer had je het toestel besteld?
server666
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
6 april 2019 heb ik de Huawei besteld in de Vodafone shop.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
server666 wrote:
6 april 2019 heb ik de Huawei besteld in de Vodafone shop.

Ik ben bang dat je nog tot na de Paasdagen moet wachten.
Karta

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bericht via de Vodafone chat vandaag:

De Huawei P30 Pro 256 gb hebben we nog altijd niet op voorraad mogen ontvangen van Huawei.

-_-
Jimmbo246

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb precies hetzelfde ook 6 april besteld.
Elke winkel heeft hem op voorraad behalve Vodafone;)
Je kan nog altijd annuleren en bij andere provider paken
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je kan ook annuleren en gewoon dezelfde provider gebruiken hoor Jimmbo246 :stuck_out_tongue_winking_eye:
Als je kijkt bij MediaMarkt of via bellen.com of gsm.nl, noem maar op. Dan kan je daar misschien wel het toestel vinden en gewoon bij Vodafone blijven 🙂
Jimmbo246

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Grote nadeel is dat je dan geen speaker krijgt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jimmbo246 wrote:
Grote nadeel is dat je dan geen speaker krijgt.

Klopt helemaal. Als je hem nu ergens anders koopt heb je geen recht meer op een speaker. Maar ik zou deze telefoon niet alleen kopen om de speaker, als ik eerlijk mag zijn. Je koopt de telefoon omdat je deze graag wilt hebben. Dat je er een speaker bij krijgt omdat je hem in een bepaalde periode hebt gekocht, is mooi meegenomen. Maar als mensen niet kunnen wachten, dan is geen speaker krijgen ook een oplossing 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De meeste hebben het toestel al ontvangen. Ik begrijp hieruit een gedeelte nog niet. Ik ga navragen of er nog een update komt. Ik kan helaas geen persoonlijke orders en gegevens inzien. Hiervoor mag gebelt worden met mijn collega's van de afdeling status order. Dit kan via 0800-0560.
Jeroen1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus er zijn op dit moment wel al telefoons geleverd aan klanten. Kan je ook niet zien tot welke datum van bestelling mensen ze al hebben gekregen.
Dan weet je ongeveer waar je staat. Gisteren wisten ze weer van helemaal niks, ook niet bij de klantenservice.
Dus de informatiestroom binnen Vodafone is en blijft zeer slecht. Vorige week heb ik nog de vraag gesteld of de levering genoeg was voor alle pre orders en er werd aangegeven dat er genoeg waren voor iedereen. Niet dus.
Ik Vind dit een slechte zaak. Ik heb liever een eerlijk antwoord dan een zoethoudertje.
Jimmbo246

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Naar mijn idee zijn alleen mensen geleverd die de 128gb versie hebben besteld
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels is er een terugkoppeling. Als het goed is zal de 256 GB black volgende week verstuurd worden.
server666
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog steeds niets ontvangen over de bestelling van de Huawei P30 pro, geen email of sms.
Winkel zegt pas na Koningsdag nu (ik heb de shopmanager gebeld en gevraagd wat er eigenlijk aan de hand is met de service van Vodafone om even te bellen, mailen of sms sturen, die vond dit ook allemaal erg vervelend!)

Klacht ingediend; zeggende na enkele dagen: ik moet nog 5 extra dagen wachten op antwoord van de klacht!
Vodafone jullie systeem is dit keer echt niet servicegericht en klantvriendelijk.

Het is dat ik een package-deal heb gesloten (Sonos one speaker en draadloos oplaadstation), anders was ik allang weg bij jullie.

Dit moest mij even van het hart. Zwaar onvoldoende voor klantgericht communiceren!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic