BasBloem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iemand machtigen om voor mij over te stappen?

Mijn contract bij KPN is inmiddels voorbij en is omgezet naar een maandelijks opzegbaar abbonnement. Nu is er een black friday actie en kan ik korting krijgen vanwege ziggo combinatie, dus wil ik overstappen naar Vodafone. Helaas kan ik zelf niet naar de winkel op het moment, maar mijn vader wil dit wel voor mij doen.

Is het mogelijk hem te machtigen hiervoor? En zoja, wat voor info moet ik hem opsturen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @BasBloem , 

 

Welkom op de community. Bij een nieuwe aanvraag moet de contractant aanwezig zijn. Je kunt hiervoor ook bellen met 0800-0560, een bestelling via onze website doen of ik kan jou eventueel opbellen en je hiermee verder helpen. Mocht je dit willen, dan hoor ik graag welk abonnement je in gedachten hebt, eventueel welk toestel en via een privé bericht ontvang ik graag je mobiele nummer.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @BasBloem 
Je kan dit alles toch ook gewoon online regelen, dan kan jij dit gewoon zelf doen.
Uiteraard kan je alleen zelf een abonnement afsluiten, niet je vader. Alleen jij zelf moet dus langs een Vodafone winkel gaan of zoals ik aangaf, gewoon via Internet regelen en dan hoef je de deur niet uit 🙂

Succes en alvast welkom bij Vodafone!


Online via internet aanvragen: www.vodafone.nl
Of anders even bellen met de klantenservice van Vodafone, 0800-0560.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @BasBloem , 

 

Welkom op de community. Bij een nieuwe aanvraag moet de contractant aanwezig zijn. Je kunt hiervoor ook bellen met 0800-0560, een bestelling via onze website doen of ik kan jou eventueel opbellen en je hiermee verder helpen. Mocht je dit willen, dan hoor ik graag welk abonnement je in gedachten hebt, eventueel welk toestel en via een privé bericht ontvang ik graag je mobiele nummer.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het abonnement aangevraagd @BasBloem?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen , dan zal het topic binnenkort gesloten worden @BasBloem 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic