Beantwoord

Ijburg - complete geen Vodafone bereik

  • 8 juni 2019
  • 13 reacties
  • 793 Bekeken

Daar is andere meldingen over het zelfde probleem. Sinds 9 maanden heel slecht Vodafone (of geen Vodafone). Vodafone dekkingskaart is niet correct en tijd voor een oplossing. Geen 4G, Geen 3G heel slecht "E" of niks

Melding 1
Melding 2
icon

Beste antwoord door Steven 11 juli 2019, 12:21

In dit geval raad ik je aan om terug te reageren via de mail.
Vanuit hier kunnen wij daarin verder niks betekenen @rjblake
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Topic gesloten omdat wij dit niet kunnen oppakken en dit via e-mail gaat.
In dit geval raad ik je aan om terug te reageren via de mail.
Vanuit hier kunnen wij daarin verder niks betekenen @rjblake
@Sharon en @Steven - en de oplossing is.. totaal onzin!

"Beste meneer Blake,

We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 8792091. De ontvangst op jouw postcode is inderdaad niet optimaal en helaas kunnen we hier op de korte termijn niets aan veranderen.

Wat nu?
We vinden de situatie echt heel vervelend en willen je daarom de mogelijkheid geven om zonder opzegtermijn je abonnement op te zeggen en je nummer en telefoon mee te nemen naar een andere provider.

Belangrijk om te weten
Je contract is per 17 oktober 2018 afgelopen. Hierdoor kun je kosteloos het abonnement opzeggen.

Nummerbehoud
Geef bij je nieuwe provider aan dat je per direct overstapt en dat je het nummer wilt houden. Dit duurt meestal zo’n 5 tot 10 werkdagen. Vanaf nu heb je 90 dagen om de overstap te regelen.

Geen nummerbehoud
Als je je nummer niet wilt meenemen geef dat dan aan in een reply-mail, zodat wij het nummer op de gewenste datum kunnen annuleren.

Let op: telefonisch zijn wij niet bereikbaar. Reageer daarom binnen 7 dagen op deze mail, dit kun je doen door middel van een replymail. Na deze termijn zal het aanbod geldig blijven, zolang het huidige contract ongewijzigd blijft."

So, best i write this in my native language. Absolutely pathetic response to the issue. Vodafone claims FULL 4G+ coverage for this area; but clearly it is a blatant lie. I demand that they stop lying to and misleading the public, immediately publish a corrected map showing the actual coverage and not some made up theoretical nonsense.

Vodafone can do nothing to address this in the short term? Again, lies. This problem has been around for almost a full year, proving Vodafone has no intention of fixing it in the long term either. The largest city in The Netherlands has no 4G coverage in the largest developing area?
I can do this at no cost! What a sweet offer! (sarcasm) - I can do this at no cost irrespective, as my previous contract expired. I actually changed my contract but did not buy a new phone from Vodafone, so this is wrong too. Oh dear, I have to do this within 90 days from today, or what? Lose out on the sweet offer of compensating me for poor service, no coverage and all the hassles of finding a new provider, new CATV provider, etc. Vodafone can take this offer and go [insert profanity here] themselves!

To all considering Vodafone - don't buy their lies, their network coverage is a fallacy and the customer service is non existent. Caveat Emptor - definitely applies here
Ik zie dat het onderzoek hiervoor nog steeds loopt @rjblake
@Steven - ticketnummer (eerste instantie) 8774662. Die is zonder oplossing gesloten en geen kans om een reactie to plaats. Nieuwe ticketnummer (het zelfde probleem) 8792091 en tot nu geen reactie sinds 18-Junie (of 8-Junie eigenlijk). Lekker SLAs manipuleren!
Heb je wel een ticketnummer gekregen @rjblake? Normaal gesproken krijg je binnen 30 dagen een reactie van de klachtenafdeling.
@Sharon - tot nu GEEN verder antwoord vanaf Vodafone! Probleem nog niet opgelost. Heel slechte service
Reputatie 6
We zijn benieuwd @rjblake. Mochten we geen reactie meer ontvangen, dan wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Heb je inmiddels wel al een reactie @rjblake?
Reputatie 7
Badge +17
@Sharon - klacht wel ingediend maar tot nu geen reactie
Daar gaat natuurlijk wel even een tijd overheen. Ze moeten het controleren, bekijken, bespreken en ze zullen het pas vandaag oppakken, denk ik. Gewoon nog even wachten, dan komt er vast een antwoord.
@Sharon - klacht wel ingediend maar tot nu geen reactie
Reputatie 6
Wat is ondertussen de status @rjblake? Heb je een klacht ingediend?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @rjblake
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk!
Je wilt bereik hebben, anders heb je niets aan je abonnement. Op de storing pagina van Vodafone kan je ook je klacht indienen. Er staat een link op waar je op kunt klikken om vervolgens je klacht te melden en dan gaan ze dit voor je onderzoeken. Alleen via die weg is het mogelijk en gaat Vodafone daar mee aan de slag.

De url hoef ik je vast niet te geven, je kent de pagina wel, als ik je bericht zo lees. Succes en als je je melding hebt gemaakt zal het vast goed komen.