ramoncarla

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben geen klant meer bij Vodafone en wil graag mijn account voor my vodafone opheffen.

Omdat er nog steeds een account op mijn naam en in combinatie met mijn mailadres actief is bij Vodafone, ervaar ik problemen bij Ziggo. (mijn oma wil graag een nieuw abonnement bij ziggo afsluiten en mijn mailadres als correspondentie gebruiken, Dat lukt nu niet omdat ik steeds in een soort van lus blijf hangen om ziggo en vodafone te combineren. Echter ik ben al jaren geen klant meer bij vodafone en daarom kan mijn account bij vodafone opgeheven worden).

Hoe regel ik dit? En kan ik dit zelf doen middels de website?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ramoncarla

Welkom op de Community!
Het is zeker mogelijk om het account te verwijderen. Kun je ons hiervoor een bericht sturen via Facebook of Twitter? Je kunt in de app hiervoor ook een chat starten of bellen met 0800-0094. Via hier kan ik niet in de systemen wegens privacy redenen.
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ramoncarla

Welkom op de Community!
Het is zeker mogelijk om het account te verwijderen. Kun je ons hiervoor een bericht sturen via Facebook of Twitter? Je kunt in de app hiervoor ook een chat starten of bellen met 0800-0094. Via hier kan ik niet in de systemen wegens privacy redenen.
Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic