Esrefpasali35

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb nieuwe red elite van vodafone maar heb ik €50 voucher nog niet binnen!!!waar en wie kan het helpen??

ik heb nieuwe red elite van vodafone maar heb ik €50 voucher nog niet binnen!!!waar en wie kan het helpen??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Esrefpasali35 
Wat fijn dat je een nieuw abonnement hebt genomen. Als ik mij niet vergis gaat het hier om een zakelijk abonnement? Je kan dan het beste contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone: https://www.vodafone.nl/zakelijk/

Daar zitten mensen die je verder kunnen helpen om uit te zoeken wanneer je die voucher krijgt. En anders moet je wachten op iemand van Vodafone maar kan je niet zeggen wanneer er van deze mensen weer iemand hier langs komt op de community. Maar zakelijk kan je beter even zelf informeren. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Esrefpasali35 
Wat fijn dat je een nieuw abonnement hebt genomen. Als ik mij niet vergis gaat het hier om een zakelijk abonnement? Je kan dan het beste contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone: https://www.vodafone.nl/zakelijk/

Daar zitten mensen die je verder kunnen helpen om uit te zoeken wanneer je die voucher krijgt. En anders moet je wachten op iemand van Vodafone maar kan je niet zeggen wanneer er van deze mensen weer iemand hier langs komt op de community. Maar zakelijk kan je beter even zelf informeren. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Esrefpasali35 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen @Esrefpasali35, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic