Rik van den Ber

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb per ongelijk 66GB aan data gebruikt

Ik had zowel wifi als mobiele data aanstaan tijdens ik netflix zat te kijken, normaal gesproken heeft wifi altojd prioriteit maar ik had niet door dat mijn wifi er uit lag, ook kanik normaliter niet meer dan 5GB gebruiken, ik heb niet genoeg geld om 66GB te betalen, wat nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Rik van den Berg 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Natuurlijk is dit heel erg vervelend en zeker als je zelf niet goed op let of je nu via Wifi kijkt of via 4G. Daar kan natuurlijk Vodafone niet zoveel aan doen, dit heb je zelf gedaan. Het lijkt me dan ook stug dat ze je nu opeens 66GB in mindering gaan brengen. Wat overigens wel heel erg veel is tijdens Netflix kijken. Je zal dan wel meer gedaan hebben dan alleen Netflix, lijkt me. 66GB is veel hoor!!

Een volgende keer goed instellen en in je Netflix account bij instellingen aangeven dat je ALLEEN via Wifi gebruik wilt maken van Netflix. Dit kan je namelijk zelf instellen in de instellingen van de app. Volgende keer films maar downloaden en zeker weten dat je op Wifi zit, dan zal dit je nooit meer overkomen.

Maar wat betreft het terug krijgen van je geld, ik weet het niet hoor. Je kan wachten op een medewerker van Vodafone, die komen hier elke dag wel een keer op de Community en als die je topic hebben opgepakt dan zullen ze je verder helpen en/of duidelijke info geven. Heb dus nog even geduld en dan is er iemand van Vodafone die je kan helpen. Wil je niet wachten, neem dan contact op via een privé bericht te sturen naar Facebook  of Twitter

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Rik van den Berg 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Natuurlijk is dit heel erg vervelend en zeker als je zelf niet goed op let of je nu via Wifi kijkt of via 4G. Daar kan natuurlijk Vodafone niet zoveel aan doen, dit heb je zelf gedaan. Het lijkt me dan ook stug dat ze je nu opeens 66GB in mindering gaan brengen. Wat overigens wel heel erg veel is tijdens Netflix kijken. Je zal dan wel meer gedaan hebben dan alleen Netflix, lijkt me. 66GB is veel hoor!!

Een volgende keer goed instellen en in je Netflix account bij instellingen aangeven dat je ALLEEN via Wifi gebruik wilt maken van Netflix. Dit kan je namelijk zelf instellen in de instellingen van de app. Volgende keer films maar downloaden en zeker weten dat je op Wifi zit, dan zal dit je nooit meer overkomen.

Maar wat betreft het terug krijgen van je geld, ik weet het niet hoor. Je kan wachten op een medewerker van Vodafone, die komen hier elke dag wel een keer op de Community en als die je topic hebben opgepakt dan zullen ze je verder helpen en/of duidelijke info geven. Heb dus nog even geduld en dan is er iemand van Vodafone die je kan helpen. Wil je niet wachten, neem dan contact op via een privé bericht te sturen naar Facebook  of Twitter

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Wat is ondertussen de status @Rik van den Berg? Heb je nog contact gehad met onze klantenservice? Als je een dusdanige hoge rekening krijgt dat je deze niet of lastig kunt voldoen, kun je hiervoor eventueel ook een regeling met ons treffen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen @Rik van den Berg, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic