Beantwoord

ik kan niet gebeld worden

• 3 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 368 Bekeken

sinds gister kan ik niet meer gebeld worden en ik ontvang ook geen sms’jes meer. Ik heb mijn netwerk al op handmatig gezet en mijn telefoon herstart, helaas zonder succes.
icon

Beste antwoord door Steven 4 oktober 2019, 12:32

Via privéberichten kunnen oplossen voor @Ljmx06
Meneer is gelukkig weer bereikbaar!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Ljmx06
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk heel vervelend. Heb je je SIMkaart al in een ander toestel gedaan? Al is het alleen maar om te kijken of het aan je SIMkaart zou kunnen liggen of aan je toestel. Wil je dat eens proberen aub? Laat ook nog even weten wat voor toestel je hebt, altijd handig om te weten :)

Alvast bedankt en wie weet kunnen we het op de Community snel verhelpen. Als het niet lukt dan zal je toch contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Of even langs een Vodafone winkel moeten gaan. Maar we proberen het eerst of bovenstaande helpt.
Werkt de simkaart wel in een ander toestel @Ljmx06?
Kun je zelf wel bellen? En wat krijgen mensen te horen als ze je bellen?
Controleer voor de zekerheid ook of alle facturen betaald zijn in My Vodafone en of er een storing/werkzaamheden zijn.
De simkaart werkt ook niet in een ander toestel. Ik kan zelf wel
bellen en heb 4g. Mensen die mij bellen horen dat mijn niet bereikbaar is en sms’jes komen niet binnen.
Ik heb je een privébericht gestuurd @Ljmx06
Via privéberichten kunnen oplossen voor @Ljmx06
Meneer is gelukkig weer bereikbaar!
topic gesloten.