Henryvdk

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik krijg sinds vandaag wel een hele vreemde naam te zien wanneer een bestaand contact uit mijn telefoon belt. Help wat is dit?

Ik heb een Huawei mate 30. En sinds vanmiddag doet er zich iets heel vreemds voor. Wanneer mijn ouders mij bellen op mijn mobiel dan zie ik normaal gesproken de voornaam van mijn vader, zo heb ik dat namelijk vastgelegd maar sinds vanmiddag krijg ik het volgende te zien als mijn ouders mij op mijn mobiel bellen..... Hans Z 1800wz#ssW#nummerinfo.

 

Wat in godsnaam is dit? Volgens de provider van mijn ouders, Ziggo ligt dat aan mijn telefoon of provider. Ik heb Vodafone klantenservice al.gebeld maar die hebben geen idee. Ik heb niks veranderd aan mijn telefoon, andere bestaande contacten worden juist weergegeven bij inkomende oproep en ik heb mijn toestel twee keer opnieuw opgestart.

 

Iemand enig idee............... Thanks in advance

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik denk eerder dat dit te maken heeft met een instelling in de telefoon. 
Hoe is het contact opgeslagen op het toestel en heb je een optie in de de instellingen bij je contacten waarmee je nummerinformatie kunt opvragen @Henryvdk?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Henryvdk 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk wel heel vervelend en zal toch iets gebeurd zijn waardoor je dit nu krijgt. Ik begrijp dat je andere mensen wel gewoon binnen krijgt maar die van je vader niet en die belt met Ziggo? Je zou zijn router eens kunnen resetten. Even van het stroom halen en dan weer opnieuw aanzetten (dat is het kastje waar ook zijn telefoon op aangesloten is). Misschien dat die een storing hebben?

Als je verder bij niemand dit probleem hebt en het blijft aanhouden, dan moet het toch bij Ziggo liggen. Zeker als je nog iemand kent die via Ziggo belt en als die het dan wel goed heeft, dan ligt het aan de lijn van je vader. Ik zou deze testen eerst eens bekijken zodat je er zeker van bent dat alleen je vader het probleem heeft met bellen en verder niemand anders. 

Laat nog even weten hoe en wat er uit de test is gekomen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik denk eerder dat dit te maken heeft met een instelling in de telefoon. 
Hoe is het contact opgeslagen op het toestel en heb je een optie in de de instellingen bij je contacten waarmee je nummerinformatie kunt opvragen @Henryvdk?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een reactie @Henryvdk ! 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen @Henryvdk, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic