W.P.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil de kosten zien op de specificatie, die buiten de bundel gemaakt zijn

Op de specificatie wil ik graag zien wat de acties die buiten de bundel vallen exact kosten. Op de specificatie van dec 2018 (bij de factuur van jan 2019) worden bij alle acties € 00,00 aan kosten genoteerd. Maar vervolgens wordt er wel € 24,99 gefactureerd. Waar betaal ik dat voor?

Groeten W.P.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi W.P.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wanneer je naar My Vodafone gaat op je telefoon (dus in de app) dan ga je naar Rekening, kies daar de rekening waar je info van wenst, in mijn geval september 2018. Dan krijg je een nieuw scherm met Bekijk de details van je verbruik, daar klik je op. Kies dan Internet en/of Gesprekken en dan zie je waar je je geld aan hebt uitgegeven. Bij mij zit ik dan staan dat ik op 6 augustus extra heb gebeld en daarom moest betalen.

Wil je dit via je browser doen, doe dan het volgende:
Naar je rekeningen (staat in het midden) - Kies de rekening die je wenst te zien (klik op de naam, dus bv September 2018) - er gaat nu een nieuw scherm open en dan zie je je abonnementskosten en gebruikskosten. Klik dan op Verbruik en dan zie je waar je je geld aan hebt uitgegeven.

Volgens mij wil je dit en mocht het iets anders zijn dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi W.P.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wanneer je naar My Vodafone gaat op je telefoon (dus in de app) dan ga je naar Rekening, kies daar de rekening waar je info van wenst, in mijn geval september 2018. Dan krijg je een nieuw scherm met Bekijk de details van je verbruik, daar klik je op. Kies dan Internet en/of Gesprekken en dan zie je waar je je geld aan hebt uitgegeven. Bij mij zit ik dan staan dat ik op 6 augustus extra heb gebeld en daarom moest betalen.

Wil je dit via je browser doen, doe dan het volgende:
Naar je rekeningen (staat in het midden) - Kies de rekening die je wenst te zien (klik op de naam, dus bv September 2018) - er gaat nu een nieuw scherm open en dan zie je je abonnementskosten en gebruikskosten. Klik dan op Verbruik en dan zie je waar je je geld aan hebt uitgegeven.

Volgens mij wil je dit en mocht het iets anders zijn dan hoor ik het wel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is de uitleg van Energieboy duidelijk geweest W.P. ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic