Ik wil mijn toestel zsm afbetalen

  • 20 juni 2019
  • 3 reacties
  • 309 Bekeken

  • Ontdekker
  • 0 reacties
Gisteren contact gehad met Vodafone. Onduidelijk hoe je nu zsm je toestel afbetaald.
Direct een case aangemaakt via mail waarin je na 24 uur kunt volgen wat er gebeurd.
Ik kan niets vinden in My Vodafone....

Wie kan me helpen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @RdH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even gekeken op de website van Vodafone en kom het volgende tegen:
Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf?
Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:
  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.
Goed om te weten
  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

Heb je hier iets aan?
Staat overigens op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml
Heb je hier nog vragen over @RdH
Mijn excuses als dit niet duidelijk is uitgelegd!
Reputatie 6
@RdH
We ontvangen graag nog een bericht van je! Is alles nu duidelijk?