Beantwoord

Ik zou een email ontvangen maar die blijft uit

  • 21 mei 2019
  • 6 reacties
  • 368 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Beste Community,

Ik heb afgelopen week contact gehad met Vodafone, betreft mijn Factuur omdat deze voor mij doen te hoog was, maar met een uitleg was het begrijpelijk.

Maar omdat ik Red Essential heb 15 + 15gb combi met Ziggo was er als nog de vraag, ik zou volgens de Medewerker 10+10 hebben. Hoe dan.... Waar gaat het niet goed.

De 1 zegt 15+15 gb en de ander 10+10 GB, kan dit uitgezocht worden.
icon

Beste antwoord door Steven 24 mei 2019, 11:40

Via een prive bericht is het opgepakt en opgelost. Ik zal het topic binnenkort sluiten.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @xGarfieldx

Zoals je weet is dit een klanten helpt klanten community en wij als klanten onder elkaar kunnen niet zien wat voor een contract je hebt afgenomen. En de verwarring is nog groter als ik nu op de site kijk en zie dat Red Essential 5GB is en als je dan Ziggo er bij zou doen dan kom je op 5Gb + 5GB = totaal 10GB.

Of heb je gewoon het Red abonnement, dat is wel 15GB + 15GB?
Het is even heel belangrijk wat voor abonnement je nu hebt. Als het goed is heb je daar een mail van gekregen en kan je op die manier controleren welk abonnement je hebt. Of anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Je kan ook kijken in je My Vodafone, ook daar is het mogelijk om te controleren welk contract je hebt. Ik kan je op dit moment dus niet echt zeggen wat je nu hebt omdat wat jij schrijft, wat de medewerker zegt en wat op de website staat, allemaal anders is 🙂 (zal ook wel door een actie komen of zo, misschien had je op dat moment meer data of iets?)

Kijk even of bel anders de klantenservice van Vodafone.
Ik heb je een privé bericht gestuurd @xGarfieldx
Reputatie 2
Badge +2
Dank je @Energieboy voor je reactie, sorry voor de late terug reactie, hij stond in het ongewenste email.

Dit is wat er gaande was/is

Ik heb in april een verlenging contract gedaan en daar bleek eerst uit 5+5 gb in combinatie met Ziggo. Ik heb de klantenservice gechat en die hebben hem naar 15+15 gezet omdat ik deze maand naar Luxemburg ga 4 dagen.

Door een hoge rekening weer met 1200 gebeld en die zei, ik ga dit uitzoeken, alles uitgezocht, factuur klopte maar de abonnement had 10+10 moeten zijn want zo heb ik hem verleng van me vorige toestel de Samsung Galaxy S7 Edge naar de Iphone XR. En ik zou een brief krijgen met de uitgezochte info maar nooit gehad.

De prive gegevens heb ik naar @Steven gestuurd die kan er ook mee verder.
Top, dan pak ik het vanuit daar verder op.
Via een prive bericht is het opgepakt en opgelost. Ik zal het topic binnenkort sluiten.
Reputatie 6
Topic gesloten.