AytacAltun

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso bij bos

Goedenmiddag,
ik heb een incasso lopen bij BOS incasso ik heb vandaag contact met ze gehad alleen nu blijkt dat alle dossier terug zijn geroepen naar u toe. En ik wil graag weten wat er aan openstaande saldo is.

*privégegevens verwijderd door moderator"
6 Reacties 6
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @AytacAltun,
Ik heb jouw printscreen van het forum verwijderd. Het is niet verstandig om dit soort persoonlijke gegevens hier te plaatsen, aangezien de Community openbaar is en dus iedereen dit kan bekijken. Bovendien is het forum ook niet het geschikte kanaal om dit na te vragen. Ik raad je aan even contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch, via Facebook of Twitter of via chat. Zij kunnen met jou meekijken naar de status van je openstaande case of saldo.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AytacAltun
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarin kunnen wij klanten onder elkaar niet helpen. Je zal contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten en daar te vragen wat het probleem is.

Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter en daar kunnen ze je ook verder helpen. Spijtig dan we je hier op de community net verder kunnen helpen maar via de klantenservice kom je zeker een eind verder.

** Sharon heeft het zelfde geschreven als ik, maar zelf heb ik de links erin staan, dus daarom laat ik mijn bericht hier staan als extra info **
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice AytacAltun?
AytacAltun
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven

hoi hoi ik heb contact met ze gehad alleen zei kunnen niks vinden dus ik ben nu benieuwd wat er gaat gebeuren niet dat ze straks aankomen met duizenden euro’s dus het word afwachten
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan raad ik toch nog een keer aan om contact met mijn collega's op te nemen hierover via 043 351 45 28
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic