Y.Qin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso's na aflopen abonnement

Beste,

 

Mijn Vodafone abonnement is vorige maand afgelopen, ik heb inmiddels een abonnement bij een andere provider en ook via de telefoon aan Vodafone laten weten dat ik het abonnement bij hun niet wil verlengen. Toch is er deze maand weer een aanzienlijk bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik vraag mij af hoe dit kan en hoe ik dit kan stoppen. Mijn klantnummer is 506040385.

 

Met vriendelijke groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@Y.Qin 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Dit is een klanten helpen klanten community en door ons als klanten is het niet mogelijk om je hiermee te helpen. Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

 

Dit kunnen met je mee kijken.Succes in ieder geval en hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen.

 

Overigens kan je ook via een privé bericht sturen bij Facebook of Twitter

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@Y.Qin 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Dit is een klanten helpen klanten community en door ons als klanten is het niet mogelijk om je hiermee te helpen. Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

 

Dit kunnen met je mee kijken.Succes in ieder geval en hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen.

 

Overigens kan je ook via een privé bericht sturen bij Facebook of Twitter

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s@Y.Qin?
En heb je nu meer duidelijkheid over de factuur?

 

Let er wel op. Je krijgt een factuur waar eventuele gebruikerskosten van de laatste maand op staan. Ook kan het zijn dat het toestel nog niet afbetaald zijn. Heb je voor de einddatum het abonnement opgezegd, dan krijg je een factuur met alle kosten in een keer.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Mochten we geen update meer van je ontvangen @Y.Qin, dan wordt dit topic gesloten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic